Bh galskap

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
L

Luna30

Guest
Har sånne bher fra hm og lindex, men de lukter så rart om jeg går med dem og blir svett! Hvorfor?? Det blir borte etter en vask, men med en gang jeg bruker dem og blir svett så kommer den lukta igjen...:shifty: Jeg trener ikke med dem så så svett blir jeg ikke

Er det meg det er noe galt med!?:p

Hadde to nye liggende som jeg brukte før jeg vasket dem, da ble de ikke lukt, men etter at jeg vasket dem.. Skjønner ikke helt det

hvit-myk-somlos-bh.jpg hmgoepprod.jpg

Har lignende i amme-bh fra KappAhl og merker også den lukta. Sykt irriterende.

Jeg har en fra kappahl også, men den blir ikke sånn, selv om det er akkurat samme stoffet:sour:
92% Polyamid, 8% Elastan

Prøv å vaske med parfymefritt og uten skyllemiddel. Og sett på forvask og vask på 40 minst, gjerne på program for sytetiske stoffer. Er nok desverre en kombinasjon av svette og parfyme fra vaskemiddel. Plaststoffer (polyamid osv) er notoriske på å holde på svette og begynne å stinke. Vanskelig å få de helt rene dersom du ikke vasker med nok vaskemiddel og vasker grundig på rett program.

Prøv å vaske med parfymefritt og uten skyllemiddel. Og sett på forvask og vask på 40 minst, gjerne på program for sytetiske stoffer. Er nok desverre en kombinasjon av svette og parfyme fra vaskemiddel. Plaststoffer (polyamid osv) er notoriske på å holde på svette og begynne å stinke. Vanskelig å få de helt rene dersom du ikke vasker med nok vaskemiddel og vasker grundig på rett program.
Bruker ikke vaskemiddel med parfyme men skal prøve uten skyllemiddel og skal se på hvilket program jeg bruker, takk!;)

Det funket! Tusen takk! :D

Back
Topp