Bh-forlenger

C-tine

Gift med forumet
Mailykke 2018
De fleste av oss har vel merket at bh'ene gnager?
Vil anbefale bh-forlenger, da får man slakket litt på omkretsen[emoji106]
De selger i de fleste butikker som selger bh'en.

De fleste av oss har vel merket at bh'ene gnager?
Vil anbefale bh-forlenger, da får man slakket litt på omkretsen[emoji106]
De selger i de fleste butikker som selger bh'en.

Oi, dette har jeg faktisk aldri hørt om før [emoji15] Kan jeg kjøpe det på h&m liksom?

Ja, jeg kjøpte mine på HM[emoji106] Er helt geniale [emoji1] Fester de i hempene på bh'en [emoji6]

Jeg har fra Lindex :) Gull!

Bare husk å kjøpe med rett antall hemper ifht antall hemper på bh'ene dine [emoji1][emoji1] Jeg har til både to og tre hemper, og i all slags farger [emoji1]

Har brukt sånne I årevis [emoji87]

Har brukt dem jeg og hvert svangerskap, men måtte krype til korset og ha større cup og så da ble det amme-bh på meg. Det går forresten greit å ha med ulikt antall hemper og, bare en fester dem øverst :) men er nok best med likt.

Handler dere amme-bh'er allerede? Jeg må ha nye bh'er nå pga trenger større cup, men er det like greit å handle amme-bh med en gang? Trodde kanskje at jeg må vente litt til nærmere termin fordi at puppene kanskje ville vokse enda mer? [emoji15]

Handler dere amme-bh'er allerede? Jeg må ha nye bh'er nå pga trenger større cup, men er det like greit å handle amme-bh med en gang? Trodde kanskje at jeg må vente litt til nærmere termin fordi at puppene kanskje ville vokse enda mer? [emoji15]
Det er veldig individuelt! For min del vokste de ikke på slutten første gang (stort sett bare uke 6-9).

Melkesprenget etter fødsel kan fort gjøre puppene ekstra store da.
Og i tillegg endrer puppene seg gjerne en del gjennom tiden man ammer også...så man trenger gjerne både større og mindre amme-bher!

Det er veldig individuelt! For min del vokste de ikke på slutten første gang (stort sett bare uke 6-9).

Melkesprenget etter fødsel kan fort gjøre puppene ekstra store da.
Og i tillegg endrer puppene seg gjerne en del gjennom tiden man ammer også...så man trenger gjerne både større og mindre amme-bher!

Merker at jeg er helt ny på det her [emoji23][emoji23] Får kjøpe meg noen amme-bher etter hvert da :)

Merker at jeg er helt ny på det her [emoji23][emoji23] Får kjøpe meg noen amme-bher etter hvert da :)
Mye å sette seg inn i[emoji1] Men finnes mange myke nokså fleksible amme-bher, da tåler de både litt mer og mindre pupp[emoji38]

Back
Topp