BH for hengejur!

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Trenger hjelp til å finne hvilken BH som kan brukes for å holde disse slappe gele-puppene på plass!
Jeg har fått sinsykt heng på puppene, og finner ingen bh som greier å holde de på plass (sportsBH er vell ikke så pent i en julekjole:rolleyes:) de har en tendens til å falle ut, eller klatre over kanten om du vill når jeg bøyer meg.. så jeg får 4 pupper..og de er så slappe at de blir ruglette/runkette når jeg har på BH..
feeling sexy!

hva med å dra på undertøys butikk? de måler seg og finner ut hvilke bh som plasser deg?

Da må du ha en bh som går høyt opp på brystet, altså at bhen ikke bare stopper rett over brystvorta. Det begrenser kjoler/topper med utrigning da men det er kanskje ikke noe fint med rynkete gelepupper uansett ;) Du finner sånne bher i alle butikker, du må bare være litt nøye på fassongen.

Ta en tur til change eller triumph og få hjelp der :)

Jeg hadde tatt turen til en skikkelig undertøysbutikk. Der får du hjelp til å finne riktig størrelse :)

takk for tips :) greia er at jeg bor i en blindtarm av norge, og her har vi ingen butikker som tar mål, har kun HM og cubus ol.
spørs om jeg får surre en runde med gafatape før julebordet, og ta en tur til storbyen etter jul ;)

Mål deg rundt pupp og under pupp, change har nettsider. De og ammebutikken.no er de eneste sidene med min størrelse.

Det einaste som hjelper er å ha bh i riktig størrelse. Du får sette det på tapetet neste gong du skal til storbyen.

Får du dobbelpupp, eller om heile stasen veltar ut, er ikkje bh-en passe. Dei fleste damer som ikkje har blitt målt skikkelig og fått hjelp til å finne riktig bh, går med bh som er for stor rundt og for liten i cupen. (Og har ein skikkelige hengejur har antagelig ikkje H&M eller Cubus bh med stor nok cup.)

Har du først fått tak i eit par stk som passar skikkelig kan du bestille akkurat samme modell/str på nett, sjølv om du bur i ein blindtarm.

Lykke til, bh til hengejur er ikkje så enkelt, men det er vel verd å finne "den rette"!

Som de andre sier burde du måle. Jeg gjorde det for over 2 år siden og det var skikkelig behagelig å endelig få en som passer. Har ikke hengepupper men en dum str som man ikke får tak i vanlige klesbutikker. Så før fødselen hadde jeg 65 e. Har ikke målt etter det. Men burde nok det da den str er for liten men gidder ikke da jeg vil ha flere barn og kan forandre meg i str igjen. Men anbefales virkelig å måle for å få riktig str. Da blir det plutselig veldig behagelig å ha på seg bh.

Jeg fikk alltid dobbelpupp før, men etter litt veiledning fra venninnen min (som jobber i Change) er jeg ikke plaget med det lenger :)

Hennes tips var at jeg må bruke bh-er med større "feste" foran, den som er mellom bh-skålene, vettu. I stedet for at det bare såvidt blir holdt sammen, skal jeg bruke de som er holdt sammen med et større mellomstykke, sånn 2-3 cm, eller noe. Beste bh-rådet jeg har fått, ever :D

Back
Topp