Bh for ømme pupper

• Trådstarter Trådstarter Iza9
  • Opprettet Opprettet
I

Iza9

Guest
Skal inn til byen imorgen, og må kjøpe meg ny bh, har jo vokst ut av alle. :p
Noen tips til en bra bh som ikke er så dyr, gir god støtte og ikke er vondt mtp ømme pupper?
Legg gjerne ved bilde/link så jeg vet hva jeg ser etter. :)

Klarer ikke å åpne linken, er på iPhone ( kanskje derfor)

Er den veldig tynn i stoffet, sliter litt med de bh 'ene som jeg har som er mest behagelige er tynne i stoffet i cupen. Har for tiden veldig dominerende brystvorter så viser igjennom alt!!! Ha ha, ser enten kald eller spreng kåt ut :nailbiting:

Bryr meg ikke hjemme, men ikke så festlig på jobb.

Klarer ikke å åpne linken, er på iPhone ( kanskje derfor)

Er den veldig tynn i stoffet, sliter litt med de bh 'ene som jeg har som er mest behagelige er tynne i stoffet i cupen. Har for tiden veldig dominerende brystvorter så viser igjennom alt!!! Ha ha, ser enten kald eller spreng kåt ut :nailbiting:

Bryr meg ikke hjemme, men ikke så festlig på jobb.
Akkurat denne syntes jeg ikke er så veldi tynn i stoffet men så er den ikke så tykk heller :)
Mine viser ikke igjennom :) men så er ikke mine så store heller :p hehe

Hvordan er de i str? Jeg har aldri kunne kjøpt bh i vanlig butikk pga str. Nå som de var vokst igjen så bruker jeg 65H og det er da veldig vanskelig å få en god bh uten at den koster skjorta.. vanlige sportsbher føler jeg skviser puppene for mye nå så de er bare vonde. Pg prøver jeg en str større så blir den liksom for slakk igjen.. ;) evig frustrasjon ;)

Hvordan er de i str? Jeg har aldri kunne kjøpt bh i vanlig butikk pga str. Nå som de var vokst igjen så bruker jeg 65H og det er da veldig vanskelig å få en god bh uten at den koster skjorta.. vanlige sportsbher føler jeg skviser puppene for mye nå så de er bare vonde. Pg prøver jeg en str større så blir den liksom for slakk igjen.. ;) evig frustrasjon ;)
Oj nei da er det ikke lett. Mine er små. Jeg bruker ca c eller D nå men passa fint en medium

Jeg sliter å nå. Vanskelig å finne seg bh når man er normal med store pupper. Lindex har store cup str, men da er det 90 og opp gjerne... kjedelig... må jo ut med en halv formue for å skaffe meg bh... og nå har de vokst enda mer!! :o

Back
Topp