BH/Amme-BH

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Føler jeg trenger å investere i et par nye bh'er nå...
Alt er for smått, og det er ikke særlig lekkert med puppevalk :p
Så jeg lurer på, dere som har gått opp i bh-størrelse; har dere kjøpt nye vanlige bh'er, eller ammebh'er?
Jeg har kjøpt en ny (svindyr :bag:) stroppeløs bh som jeg nok kommer til å bruke mye i sommer til kjoler og topper. Liker ikke bh-stropper som viser... Men trenger mer enn 1 bh som passer.

Vurderer å bare kjøpe amme-bh først som sist. Men er veldig usikker på om størrelsen holder...? Mener å huske fra første fødsel at jeg måtte kjøpe noen svære sportsbh/topper for å få plass til både sprengte pupper og ullinnlegg (hadde desemberbarn da også).

Synes forøvrig disse er lekre!
http://glammom.no/no/amme-bher/

Har ikke kjøpt nye bher enda, prøver å vente lengst mulig for å se hvordan de vokser :P men høres smart ut å bare kjøpe ammebh først som sist. Eneste negative er jo hvis puppene vokser masse siste tiden og du uansett ikke kan bruke den :) jeg ville kanskje kjøpt de "mykere" modellene nå, så har man hvertfall litt bedre plass å "vokse i" :P

Kjøpte noen fantastisk bh'er på Cubus for en mnd tid siden, det er ikke bøyler i det men holder like vel "ting" oppe :) er sånn blonde-lignende tøy utenpå de, kan se om jeg finner bilde :) har allerede gått opp to str i bh, til samboerens lykke :p :D haha

Jeg har en amme bh fra hm fra sist svangerskap, men fant ut at vanlig bh er like enkelt for min del :)

Husker også fra sist svangerskap at puppene blir enorme når det er melk i de, så ville venta med å kjøpt dyre amme bh'er ihvertfall ;)

Her er den jeg mener!! Kommer aldri til å gå tilbake til bh med bøyler noengang! Så fantastisk deilig å ha på, i tillegg til at man får litt naturlig push up ;) kan også ta av stroppene. 3 for 2 på Cubus, får matchende truser også :D

Vedlegg

• 1436803404805.jpg
    1436803404805.jpg
    21,9 KB · Visninger: 62
Jeg har allerede brukt 1500 kr på nye bher. Jeg kjøpte "normale", da jeg har ganske store pupper fra før og ser for meg at puppene kommer til å bli enda større når melken kommer. Så må nok til innkjøp av nye igjen når den tid kommer! Håper de holder seg noen lunde stabile nå, så jeg slipper å kjøpe nye igjen helt enda :-P Er avhengig av god støtte, og bher som passer, og føler det er viktigere nå som puppene generelt er ganske vonde!

Kjøpte meg 5 nye BH-er i forrige uke. Himmelen for såre og vonde pupper! Sist fikk jeg seriøst gigantiske pupper når melka kom, så kjøper meg noen amme-Bh'er senere. Likte veldig gost Bravado sine sist. Elastiske og veldig behagelige med plass til ullinnlegg.

Her er den jeg mener!! Kommer aldri til å gå tilbake til bh med bøyler noengang! Så fantastisk deilig å ha på, i tillegg til at man får litt naturlig push up ;) kan også ta av stroppene. 3 for 2 på Cubus, får matchende truser også :D
Disse ser deilige ut, men er redd de ikke passer :/
Bruker til vanlig str. 65F (hos Change), så er veldig smal rundt brystkassen samtidig som puppene er relativt store.
Må derfor ofte kjøpe dyre bh'er på undertøysbutikker for at de skal sitte bra. De store kleskjedene har ingenting i den størrelsen...
Så ekstra kjedelig å kjøpe nye bh'er nå, hvis jeg uansett må ha enda noen nye rett etter fødsel.

Disse ser deilige ut, men er redd de ikke passer :/
Bruker til vanlig str. 65F (hos Change), så er veldig smal rundt brystkassen samtidig som puppene er relativt store.
Må derfor ofte kjøpe dyre bh'er på undertøysbutikker for at de skal sitte bra. De store kleskjedene har ingenting i den størrelsen...
Så ekstra kjedelig å kjøpe nye bh'er nå, hvis jeg uansett må ha enda noen nye rett etter fødsel.
Ah; ja da har du ganske store ja ;) (heldiggris :D) jeg er ikke i nærheten :p Men litt mer fornøyd med størrelsen på mine nå som jeg er gravid :p gikk altfor mye ned i vekt i fjor og da fulgte puppene med dessverre :/ og kjæresten NEKTER at jeg skal ta silikon :o får se hvordan de er etter ammingen denne gang, tror jeg tar det uansett hva han mener altså :) har mye å si for selvtilliten min ihvertfall :)

Jeg har kjøpt 2 nye, vanlige BH'er på Lindex. De gir god støtte og er uten spiler, fikk pusteproblemer og veldig vondt i ribbena av mine vanlige BH'er. Det er liksom omkretsen som har økt mest her.. Har gått fra 70b til 80b foreløpig. Brystene er også ganske mye større enn vanlig, men fyller ikke en cupstørrelse større. Fikk veldig god hjelp på Lindex forresten! Modellen heter Flirt:-)

Likte H&M sine sist, så blir noen nye derifra nå også :)

Ah; ja da har du ganske store ja ;) (heldiggris :D) jeg er ikke i nærheten :p Men litt mer fornøyd med størrelsen på mine nå som jeg er gravid :p gikk altfor mye ned i vekt i fjor og da fulgte puppene med dessverre :/ og kjæresten NEKTER at jeg skal ta silikon :o får se hvordan de er etter ammingen denne gang, tror jeg tar det uansett hva han mener altså :) har mye å si for selvtilliten min ihvertfall :)
Klarer ikke forestille meg hvordan min selvtillit hadde vært uten de...
Prøvde faktisk BH'en fra Cubus i dag, men den blir for liten.
Har vært på flere butikker uten å finne noe til en ok pris :(

Klarer ikke forestille meg hvordan min selvtillit hadde vært uten de...
Prøvde faktisk BH'en fra Cubus i dag, men den blir for liten.
Har vært på flere butikker uten å finne noe til en ok pris :(
Nei ikke sant, men ikke alltid mannfolk skjønner hvorfor man vil ha de.. "skal du vise deg frem for andre?" Sier min.. :p er jo ikke derfor :p

Åh, kjipt! Kanskje du må på en skikkelig undertøys butikk for å finne til din str?:)

Nei ikke sant, men ikke alltid mannfolk skjønner hvorfor man vil ha de.. "skal du vise deg frem for andre?" Sier min.. :p er jo ikke derfor :p

Åh, kjipt! Kanskje du må på en skikkelig undertøys butikk for å finne til din str?:)
Ja, må nok det.. Men da er det ekstra kjipt om jeg må kjøpe enda nye amme-bh'er etter fødsel. For de koster jo gjerne litt når man har såpass ugunstig størrelse.
Eneste minuset med de ;)

Ja, må nok det.. Men da er det ekstra kjipt om jeg må kjøpe enda nye amme-bh'er etter fødsel. For de koster jo gjerne litt når man har såpass ugunstig størrelse.
Eneste minuset med de ;)
Ja, det samme tenkte jeg :/ hva med vanlige sports bher da? De kommer vel i ganske store str?? :)

Kjøpte meg ny bh i dag på hm :) har gått opp i str fra 70B til 75C :D skal ikke klage på det :P

Back
Topp