BflyW har født...

BflyW

Elsker forumet
Jeg fikk verdens nydeligste jente tirsdag 25 Juli kl 13.31
Hun heter Amaya, og var 3250 gr og 50 cm.
Keiserinnen ble 'hentet ut' 9 dager før termin, og keisersnittet gikk fint.

[link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=993442]Bilder her[/link]
[link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=992203]Fødselshistorie kan leses her[/link]

Gratulerer så mye BflyW [:)]
Kjempe spennende navn [:)]
Kos dere masse [:D]

Tusen takk [:D]
Amaya er... vel... på alle navnesider jeg har funnet på nettet så står det at det er Japansk navn, men vi har hørt det i Spania. Min manns (spanske) fetter påstår det er et baskisk navn... (Min manns kusine heter Amaya, derfor viste vi om navnet....)

Har du fått tildelt barselgruppe enda?
Vi bor vel i samme gate, så kanskje vi kommer i samme barselsgruppe?

Så gøy at dere valgte et spanskt navn, og sikkert veldig stolt din mans kusine nå [:D]

Jeg fikk beskjed om at det var satt opp møte i barselgruppen 8. august. Det er alt jeg vet [:)]

Vel, gubben er halvt spansk så..
Vi har ikke så mye kontakt med Amaya i spania, så det er ikke noe oppkalling.... Kjenner jeg blir litt irritert på svigermor hver gang hun sier "Amaya i spania som hun er oppkalt etter...", for det er hun sannelig ikke. Jeg har aldri møtt Amaya i spania, og mannen min har sett henne 1 gang på 10 år, så det er ikke akuratt naturlig å kalle henne opp der.... Vi bare liker navnet.

Gratulerer med jenta [:D]

ORIGINAL: BflyW

Vel, gubben er halvt spansk så..
Vi har ikke så mye kontakt med Amaya i spania, så det er ikke noe oppkalling.... Kjenner jeg blir litt irritert på svigermor hver gang hun sier "Amaya i spania som hun er oppkalt etter...", for det er hun sannelig ikke. Jeg har aldri møtt Amaya i spania, og mannen min har sett henne 1 gang på 10 år, så det er ikke akuratt naturlig å kalle henne opp der.... Vi bare liker navnet.

Forstår godt at dere ikke vil kalle det en oppkalling da ja. Når din mann er halvt spansk så er det jo ekstra fint med et navn som har spanske aner synes jeg [:)] Likte navnet

Gratulerer!

Back
Topp