beybin88

x1xsiljis

Glad i forumet
Ang de minfom dråpene[;)]
Du sa jo du ga det før hvert måltid, men gjør du det uansett om måltidene kommer veldig tett innpå hverandre... min kan plutselig finne ut att han skal ha pupp igjen etter en halvtime eller mindre, skal jeg gi på nytt da?[&:]

jeg ville gitt uansett, det er jo for å hjelpe å få luft ut etter barnet er ferdig med å spise.. men min har hatt fast rutine på maten siden uka vi kom hjem ho spiser gjevnlig hver 4 time... men ja jeg ville gitt hver gang..

foresten. er det gutt du har fått???????

gutter skal ikke ha det på grunn av hormonforstyrrelser. de kan faktisk bli sterile av det:S jeg snakket med de på apoteket om de dråpene å hver gang jeg kom inn fikk jeg spørrsmål om det var gutt eller jente som skulle ha.

Ja, det er gutt! Men det sa de ingenting om til meg![&:] jeg veit att det er noen hormonforstyrrende stoffer i det, men det vil det jo være for begge kjønn hvis det er så att det stemmer...
har tenkt mye på det, men legen min mente att norge er ett så utrolig strengt land, att hvis dette virkelig var farlig ville det ikke bli solgt lenger, og i hvertfall ikke reseptfritt så alle kunne kjøpe det og bruke så mye de ville...
Han mente att så vondt som han har i magen så måtte vi prøve for å prøve å finne noe som kunne hjelpe...

både jeg og broren min har fått det når vi var små, og det har jo vært brukt i alle år da...

men steril??? [&:]

jeg bare sier det de sa til meg på apoteket meg å alle mine søsken har fått det å det har vært for begge kjønn siden det kom på markedet, helt til nå. men så lenge legen har sakt du kan bruke det så kan du jo det..

det med steril var det apoteket som sa, ikke vet jeg hvorfor det liksom skal ha større virkning på gutter en på jenter.. syntes selv det er rart men.. det var hvertfall det de sa.. men legen vet bedre;)

Back
Topp