Bevegleser

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Hvem kjenenr bevegelser hos den lille?
Det gjør jeg,hver dag..ikke kjent noe i dag da..
Min mann har også kjent..Herlig!![:)]

Her har jeg kjent en del bevegelse, men ikke hver dag. Kvepper like mye hver gabg. Men veldig kjekt når det skjer. [:D] 

er ganske sikker på at jeg kjenner bevegelse:) legen trodde meg da han spurte, men kan jo aldri være helt sikker, hehe.. men synst det kjennes veldig likt ut som sist! men da kjente jeg det ikke før uke 17:)

Jeg har kjent masse bevegelse [:)]

Like hærlig hver gang

ORIGINAL: JeanetteB

Her har jeg kjent en del bevegelse, men ikke hver dag. Kvepper like mye hver gabg. Men veldig kjekt når det skjer. [:D] 

jeg kjenner det :-D mer å mer for hver dag.

ORIGINAL: lillefoxen

jeg kjenner det :-D mer å mer for hver dag.

åå heldige heldige!!
Jeg har ikke kjent livmoren min enda en gang jeg...[8|]

ORIGINAL: Pernillen

åå heldige heldige!!
Jeg har ikke kjent livmoren min enda en gang jeg...[8|]

Jeg kjente heller ikke livmoren eller bevegelse når jeg var rundt 11 uker. Jeg begynte å kjenne bevegelse i uke 13, og livmoren rundt den samme tiden. Så snart kjenner du nok det ene og det andre du også . [:D] 

ORIGINAL: Bertah

Har ingen fra før så vet liksom ikke hvordan jeg skal kjenne etter det jeg da. Hmmm...

Hos meg begynte det med små bobler, akkurat som luft. Jeg tenkte at dette er jo bare luft, men så var det sånn hele dagen nesten. Jeg fortalte til bestevenninnen min at det bobler sånn i magen min, og da kunne hun fortelle at det er bevegelse. Noe legen bekreftet. Følte meg litt blond der og da, siden jeg ikke visste dette.[8D]
Ikke lett å vite når man aldri har opplevd det før. Det er nok mange ting vi skal lære tydeligvis [;)]

ORIGINAL: JeanetteB

Har ingen fra før så vet liksom ikke hvordan jeg skal kjenne etter det jeg da. Hmmm...

Hos meg begynte det med små bobler, akkurat som luft. Jeg tenkte at dette er jo bare luft, men så var det sånn hele dagen nesten. Jeg fortalte til bestevenninnen min at det bobler sånn i magen min, og da kunne hun fortelle at det er bevegelse. Noe legen bekreftet. Følte meg litt blond der og da, siden jeg ikke visste dette.[8D]
Ikke lett å vite når man aldri har opplevd det før. Det er nok mange ting vi skal lære tydeligvis [;)]

har set magen gå sånn sakte opp og ned, kjennes ut som bobler. men går ikke i takt med da jeg puster, kan det være bevegelse??

Visst du opplever det flere ganger og over flere dager, så vil jeg tro det er bevegelse. [:D] 

Back
Topp