bevegelser!!!!!

momy

Elsker forumet
i går kveld kjente jeg de første bevegelsene fra bebisen vår!!!!!! [:D][:D][:D] HERLIG!!! har litt lyst å hyle og skrike litt!! [:D]  først var det bare ett lite dunk og ingenting mer. da jeg var gått å lagt meg,lå jeg og holdt med en hand nede på magen. presset litt ned,men ikke sånn at det blir ubehagelig,selvfølgelig! [:)] og da kjente jeg masse små "bobler"!! eller som om jeg hadde en liten sommerfugl der inni!! [:D]  hihi  kjenner ingenting når jeg tar handen bort,må liksom klemme den litt for å få respons! [;)]   hihi DET ER SÅ GØY!!!! [:D][:D] jeg er så forelska!!! hihi      

sist kjente jeg det ikke før jeg var 16 uker på vei! men jeg har kjent den i dag og,så da vet jeg at ikke innbiller meg det!! [:D]

Hihi så gøy! [:D] Har selv kjent noen bobler i magen. Men kan ikke helt si om det
er den lille eller at det bare er en rar form for luft i magen hehe

ååå så fantastisk!! jeg har kjent bobbler kansje det er min bebis som beveger seg?? å å i natt var det noe skikkelig hardt og rart i venstre side???? noen som har kjent det?

Så gøy!! [:D] Gleder meg til jeg kjenner det samme. Jeg lurer av og til fælt på om det fremdeles er noe der inne, så jeg gleder(gruer) meg til ul i morgen. Tenk Momy, nå blir det bare mer og mer bevegelser framover. Jippi! [:D]

åhhh.... jeg også vil kjenne liv!!! :) Heldiggriser hele gjengen:) hihi....

ja,tenk!! [:D] det blir bare bedre og bedre! [:D] gleder meg til å kjenne liv hver dag! [:D]

Du er heldig som alt har kjennt liv,eg er 13,4 veker på veg men har ikkje kjent noko enno og er tredjegangs fødene.

Kjenner liv også det er deilig [:)]
Føler meg litt roligere nå som eg kjenner den lille.
Det blir liksom mer virkelig, særlig siden eg ikke ser gravid ut.

jeg var sikker på at det var det jeg kjente idag tidlig...men jeg synes det var litt tidlig ennå.men jeg har begynt å lure på om jeg kanskje er lenger på vei,for jeg har fått DEN magen, og i forrige svangeskap hadde jeg mensen en gang selv om jeg var gravid. så jeg lurer på om det er det som er skjedd nå også

Må være artig å få høre at du er lenger på vei. så går tiden enda litt fortere til du får den lille.
En eg kjenner visste ikke at hun var gravid før hun va 4 mnd. på vei.
Synes hun er heldig slapp kvalmen, men litt kortere tid å forberede seg på

ja,jeg skal til legen i morgen får jeg har hatt litt brunlig utflod..så da skal jeg spørre om jeg kan få ta en ultralyd,så da får vi se hvor langt jeg er komt

Jeg kjente en boble i øverste del av magen tidligere i dag... Lurer fælt på om det var babyen eller noe annet!!! Det er vel ikke annet å gjøre å vente å se om det kommer flere bobler etterhvert [:)] Har ikke vært gravid før, men kan tenke meg det er en helt fantastisk følelse å kjenne liv! Vet det er litt tidlig for min del, som førstegangs, så mest sannsynlig så var nok min boble noe annet. *Smører meg med tålmodighet så godt jeg kan*

Har også kjent noen små bevegelser og det går ikke an og ta feil. Min lille babis
( men tror jeg er kommet noen dager lengre enn tickeren min )

Det er så herlig!!!!!!

ORIGINAL: picasso

ååå så fantastisk!! jeg har kjent bobbler kansje det er min bebis som beveger seg?? å å i natt var det noe skikkelig hardt og rart i venstre side???? noen som har kjent det?

Jeg har det også litt sånn, og etter hva jeg kan huske var det sånn det starta forige svangerskap... Men man blir liksom ikke helt sikker før det blir litt sterkere... [:)] Vi får vente og se! Hærlig følelse! [:)]

Jeg kjente en skikkelig brå bevegelse (aldri kjent noe liknende før) til morra'n i går, var så kraftig at jeg skvatt! Men det er kanskje for tidlig ennå å si hva det var... Gleder meg skikkelig til å kjenne tydelige bevegelser, har følt meg skikkelig gravid denne uka, kan ikke ligge på magen lenger, det er kjempe-ubehagelig. Tror tida kommer til å gå fort framover!

Back
Topp