bevegelser!!

teba

Gift med forumet
oh my..det lever i magen min idag!!![:D]..

så kjekt!!!!![:D]
gleder meg til det blir min tur, er ganske utolmodig[8D]

Hvordan kjennes det egentlig? Jeg kjenner noe som jeg innbiller meg kanskje er ungen, men i og med at det kjennes mest som store luftbobler som sprekker (det ville definitivt sagt "plopp" hvis det lagde lyd [8|] ) er det jo vanskelig å bli sikker på at det ikke bare er luft i magen... Kan ikke huske om det har vært sånn før, har jo ikke akkurat gått rundt og konsentrert meg om magen på samme måten før jeg ble gravid, men jeg TROR dette er annerledes...

lattermild: det er nok det du kjenner tenker jeg! men etterhvert som du kjenner sparkene tydligere blir du sikkert mer og mer sikker på at det er spark du kjente tidligere også! :)

er sååå moro å kjenne at babyen sparker! 

ÅÅ,dere er så heldige! Noen ganger kjenner jeg noe rart nede i magen min, men det hele er jo over før jeg får det med meg..så jeg rekker liksom ikke å "analysere" hva det er! hhee..men jeg er jo ikke så langt så det er sikkert ikke det..blir vel overfølsom i disse dager:P

ORIGINAL: lattermild

Hvordan kjennes det egentlig? Jeg kjenner noe som jeg innbiller meg kanskje er ungen, men i og med at det kjennes mest som store luftbobler som sprekker (det ville definitivt sagt "plopp" hvis det lagde lyd [8|] ) er det jo vanskelig å bli sikker på at det ikke bare er luft i magen... Kan ikke huske om det har vært sånn før, har jo ikke akkurat gått rundt og konsentrert meg om magen på samme måten før jeg ble gravid, men jeg TROR dette er annerledes...

akkurat sånn har jeg det...har bestemt meg for at det er knerten, jeg...så kan jeg glede meg over det!

I dag har jeg hatt noen nyseanfall..og hver gang jeg nyser kjennes det ut som jeg får leamus inni magen..men det er ikke rett under navelen, det er litt lengre til høyre.... tror ikke at det er ungen da,ford det er såppas kraftig og holder på ganske lenge..og jeg er jo ikke så langt på vei...

ORIGINAL: Bettbett

ORIGINAL: lattermild

akkurat sånn har jeg det...har bestemt meg for at det er knerten, jeg...så kan jeg glede meg over det!

Ja, er det ungen er det en aktiv krabat, for nå i kveld hoper nesten magen med alle "poppene"... *flire*

Back
Topp