Bevegelser

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
Må spørre her da jeg ble litt overrasket over at min mann kommenterte at han kunne se magen min røre på seg, og ikke bare litt, men så ut som han snudde seg helt i magen min. Jeg satt og sov på bilturen, og han lurte på om han skulle vekke meg. Men endte med å bare fortelle meg om det etterpå. Jeg er bare 26+5 dager. Å synes det høres merkelig ut at man skal kunne se på magen at babyen snur seg. Er det jeg som tar feil? Andre som har sett barnet bakse seg rundt?
 
Ja, det er tydelig synlig her også. Både sterke spark og åling kan sees på utsiden.
 
Jeg er 26+4 i dag og kan tydelig se at baby beveger seg ja, hele magen buler der baby presser og gjør magen helt skjev til tider :hilarious:
 
Ah tusen takk. Var ikke klar over at det kunne være synlig, så trodde han fleipet først, men når han fortsatte å være så påståelig så tenkte jeg at jeg måtte finne ut om dette var naturlig.
 
Ja, det er helt mulig. Jeg har sett bevegelser utenpå fra rundt uke 20. Du får følge med neste gang du kjenner bevegelser. ;)
 
Synes jeg har sett små spark og slikt, men har tenkt det er innbilling siden han ennå er så liten. Har også prøvd å få gubben til å se etter på sparkene før, men han ser de aldri, så da var jeg sikker på at det bare var innbilning. Å slett ikke at man skulle kunne se hele magen flytte seg rundt. Mulig han bare gjør sånt når jeg sover, er ikke så mye jeg merker han. Og han er helt klart mest våken når det nærmer seg natt.
 
Vi har sett babyen bevege seg fra utsiden i mange uker nå (er 29 uker nå). Babyen har enda god plass til å snu seg rundt der inne og slå saltoer, men akkurat trangt nok til at det vises på utsiden:happy:
Her buler hele magen når hun beveger seg nå, ser ut som en ailen som er på tur ut:hilarious: Hun er mye mer aktiv enn storebroren sin når han lå i magen!
 
Ja det vises tydelig på meg og har gjort det i flere uker (28+5):D Synes det er så koselig når jeg ser romsteringen til lille:)
 
veldig enig! Har fortalt han at han skal bare herje rundt så mye han vil da det bekrefter at han har det bra. Men tror han er som faren, en rolig skapning som ikke gjør mer utav seg enn nødvendig...
 
Jeg ser nesten ikke at magen beveger seg i det hele tatt, derimot sitter han stort sett på rumpa eller ligger på tvers øverst mot ribbeina mine store deler av dagen... ser at magen synker og hever seg da, etter som han sitter eller ligger på tvers.
 
Jeg har kunnet sett bevegelser utenpå veldig lenge nå, tror ca fra uke 21-22..kun et par uker etter at jeg kjente det selv. Så fra samboer kunne kjenne så har det vist seg utenpå også:happy:
Er 30+0 og ser mye nå, hun er helt ellevill til tider:hilarious:
 
Kan definitivt se bevegelser utenpå :p Jordmor så det da hun hørte på hjertelyden med doppler. Jeg ser vibreringene når jeg sitter i sofaen. Er 29+0, og han er absolutt en aktiv krabat!
 
Her er det absolutt alien-tendenser i magen. Buler ut både her og der til alle døgnets tider! :)
 
Hvis baby er like aktiv utenfor som hun er inne i magen får jeg nok å henge fingrene i.. :hilarious: hun har sine rolige perioder også, men når hun først er våken er det en liten turbo der inne!
 
Her ser jeg noen ganger aktivitet utenpå, men det er veldig mye aktivitet inne i magen allikevel. Med førstemann var det mer aktivitet utenfor, men da var også morkaken bak, denne gangen er den foran. Det er nok en grunn Men frøkna i magen er mer enn aktiv nok, spesielt hver gang jeg skal prøve å sove litt :hilarious:
 
Uke 35 i morgen, og her har det vært tydelige bevegelser på utsiden i mange uker. Samboer sitter i andre enden av sofaen og ler av magen min for den beveger seg hele tiden. Begynner nok i blir ganske så trangt inni der, og mini kaver rundt omtrent konstant så det buler ut her og der:laughing002
 
Back
Topp