Bevegelser

tingeling1990

Glad i forumet
Det MÅ være bevegelser jeg kjenner :p den siste uken har det vært som om noe stryker meg på innsiden av magen.. får en stor trang for å klø meg på magen, men hjelper ikke da det kommer fra innsiden.. er bare i noen perioder, 2-3 ganger om dagen... nesten som kiling:p Leser over alt at det er «umulig» å kjenne så tidlig som førstegangs.. men hva ellers kan det være??:p Luftbobler er jo mere ploppende :p Er i følge siste mens 15+0 idag, men finner alt hjertelyd 2 cm under navlen :p Har bare finne en lyd på doppler, så tror ikke det er 2!:p hehe

Jeg kjente liv i uke 16 som første gangs og jeg hadde morkaken foran. Føltes ut som en liten fisk som svømte eller sånn leamus på en måte :)

Er nok det du kjenner :) mener jeg også kjente noe slikt tidlig sist. Men skjønte ikke det var babyen :P nå kjenner jeg det klart å tydelig å er ikke i tvil. Er 15+3 ;)

Kjente i uke 13 med første, og skikkelige spark fra uke 16 :) har kjent liv for første gang i dag denne gangen, 11+1 :D

Jeg er gravid med me 2. Og jeg er ikke sikker på om det jeg kjenner er bevegelser, det kan det fort være, men kan også være luft. Jeg er 15 uker. Og vi så at hjertet slo i uke 13+6.

Jeg kjenner mye forskjellig, og kjente tidlig med frøkna (rundt uke 14-15), men med så mye fantomspark som jeg hadde i årevis etter første svangerskap, og leamus eller hva jeg har regelmessig etter da som føles som de første små dyttene, så konmer det nok til å ta lang tid før jeg stoler på at det ér spark jeg kjenner :p

Sist kjente jeg det som leamus i magen i uke 16, nå vet jeg ikke hva jeg kjenner :p Denne gangen har jeg hatt så mye luft og fantomspark at jeg vet ikke hva som er hva :p 15 uker i dag og har siste dagene kjent en kribling i magen, men er ikke sikker på at det er minsten :)

Jeg er 13+6 og lurer litt på om jeg kjenner noen små forsiktige spark. Kanskje det bare er luftbobler, men der kjennes liksom ikke helt slik ut heller :) Gleder meg uansett til jeg er så langt på vei at jeg ikke er i tvil lenger <3

15+1 her, og er usikker på om jeg kjenner bevegelser eller ikke. Det kjennes ut som det bobler nederst i magen en gang i blant, men med så føkka fordøyelse som graviditeten har gitt meg, så er det usikkert om det er baby eller tarmer, hahaha!

15+1 her, og er usikker på om jeg kjenner bevegelser eller ikke. Det kjennes ut som det bobler nederst i magen en gang i blant, men med så føkka fordøyelse som graviditeten har gitt meg, så er det usikkert om det er baby eller tarmer, hahaha!
Bra vi er fler

Er helt sikker på at jeg har kjent noe den siste uken, kjenner igjen følelsen fra forrige gang:happy: er 14+2 i dag, tror jeg var rundt uke 16 når jeg kjente noe for første gang sist graviditet:)

Det er sikkert babyen du kjenner<3 høres iallefall sånn ut:) det blir sterkere og sterkere, skikkelig artig:) det er ikke alle som kjenner de første bevegelsene som sommerfuglvinger. Jeg kjente det slik som du beskriver sist, og forsto det var baby etterhvert som det ble sterkere. Begynte i uke 15 første gang. Uke 13 denne gang:) nyt det og kos deg:)

Sniker fra november:p
Det er nok babyen du kjenner:) slik startet det med meg, og lemus-aktig følelse. Har kjent liv så og si daglig siden 15+4, førstegangs:)

Back
Topp