Bevegelser.

Bruker46lm

Lovelittleone
Hei :) er 23+4 uker på vei, har kjent bevegelser hver dag i i 4 uker nå, i går mårest kjente jeg litt, men ikke noe mere. Hver kveld er guten veldig vill, men har ikke kjent noe av han. Heller ikke idag.. Noen som har hatt slik før?
Vurderer og kontakte lege eller noe, for dette skal jo ikke være normalt :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp. Har funnet ut at det stort sett er 4-5 dager med full action fra morgen til kveld, og to dager mer lite. Sånn har det vært i mange uker, men har hatt 2 ganger der det føltes ut som det var heeelt stille i to dager, og det var kjempeekkelt,-men vips var det påen igjen ;)

Hadde det akkurat likt! Pga tidligere utfall av graviditet så har jeg vært på vakt, og vært på nippen til å ringe flere ganger daglig. Men ble fortalt flere ganger at det et helt normalt med noen dager med super aktivitet, og dermed 1-2 rolige dager etterpå. Så håper du får slappe av, og at det blir bedre etterhvert :D nå er jeg 25+2, og her er det aktivitet hver morgen og kveld <3 så håper du får slappe litt av :D

<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3

I går var jenta mi helt vill, mens i dag er hun rolig. Bare såvidt hun sparker. Det har nok noe med plasseringen i magen. Ligger nok med ryggen ut.

Du kan jo prøve å spise litt sjokolade og drikke litt cola. Det hjelper ofte. Er jo tross alt helg nå også ;)

Akkurat samme her også, men nå har bevegelse begynt å ta seg opp igjen :) 23+2

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er litt sånn her også. Det er dager (2-3-4 i strekk) der hun er helt spinnvill absolutt hele tiden. Så kommer det noen dager der hun bare gir fra seg et lite puff i ny og ne :) tror det er helt vanlig… de må jo hvile av og til ;) det er vertfall det jeg har overbevist meg selv om! Har heldigvis doppleren, så bruker den når jeg er litt ekstra bekymra :)

Samme her egentlig, det er vel noe med det - bekymringene for barna begynner lenge før de er født :)

Det er akkurat sånn her også. Har vært kjempestille i et par dager hos meg nå, men i går kveld var det full action igjen.

Har de sånn her og no :-) livlig i mange dager og så en kviledag eller to :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her også..om han legger seg til på andre siden kjenner jeg ikke like godt pga morkaken. Jeg ser bevegelsene da :p

Back
Topp