Bevegelser uke 40

Linemor92

Flørter med forumet
Hei! Er 39+6 idag. Venter å venter på den lille skal komme :) har svært lite plager, litt trykk nedover men ingenting som tilsier at han vil ut enda. Førstegangsfødende. Hvor mye beveger deres lille i magen nå om dagen , syns det begynner å bli bare litt dulting med rumpen mot ribbeina nå.
 
Da har du ikke lenge igjen nå! [emoji2] selv om den siste tiden er den som gjerne går treigest [emoji12] min varierer mye fremdeles.. noen dager beveger han seg veldig mye, andre dager er han ganske rolig. Men dette er min tredje, og han har nok rimelig mye bedre plass enn første hadde [emoji12] jeg er 38+4.. med begge de to første husker jeg at bevegelsene på slutten var mer at de vred seg fra den ene siden til den andre, ikke så ofte det skjedde, og dytting i ribbeina, det var rimelig ofte. Forrige lå med tærne oppi ribbeina på høyre side, og lå og pirket oppi der hele tiden. De får jo vanligvis ganske dårlig plass på slutten, så blir mer dulting [emoji4] Jeg har i alle svangerskapene til tider på slutten tenkt at det plutselig var mindre bevegelser, og da har jeg drukket noe kaldt/søtt og dyttet borti for å se at jeg får en reaksjon. Ellers så er det jo viktig å kontakte føden om man blir bekymret, om enn bare for å få en prat om det [emoji4]
 
Back
Topp