bevegelser?spark?

BrittKari

Gift med forumet
jeg lurer litt på når man egentlig kjenner første bevegelse/spark eller hva jeg skal kalle det av babyen i magen?
jeg er jo 2 gang garvid nå:)
jeg kjenner ikke akuratt spark men kjenner noe i hvertfall, en dunk her og der ca 1-2 ganger om dagen,mest på kvelden:)
jeg trur det kommer fra babyen for er ikke luft i magen eller noe i den dur.
men det jeg lurte på sånn egentlig om det er for tidlig å kjenne noe i hele tatt.??
er 14 uker i morgen om jeg ikke tar helt feil:)
jeg kjennte ikke spark før uke 18 sist svangerskap:)

er sikkert lille spire[:D]man kan jo kjenne fortere 2gangen...
jeg lurer litt selv jeg,idag har det vært noe nytt i magen....vanskelig og forklare,er på v sie av magen,litt nedi magen,kjennes ut som veldig kraftig leamus[8D][:)]men inni magen,syns ikke utenpå...men ikke godt si hva det er...men kan jo være lille spiren[:)]

Med andremann var jeg nesten 15 uker dag jeg kjente spark første gangen, trodde jeg.... helt til jeg var på ordinær ultralyd.. Da jeg regnet tilbake, så var jeg kun 13 uker og 3-4 dager på vei, så det går an! :) Koselig med spark, iallefall!! Tror jeg for min del (venter nr.3) kjente spark igår for første gang, dvs 12+6 dersom min egen termin stemmer..!

ej spørte ei venninde no når det er vanlif å kjenne noen ting eller evt hovr tidlig,hun sier at det er uke16 eller noe,men er ikke det litt seint??

jeg blir gaaal må finne ut om det går ann å kjenne litt bevegelser nå så tidlig:P
lurer på hva det kan være viss det ikke er bevegelser fra babyen?:O :P

tusen takk for svar,blir letta no ja:D er ikke veldig mye bevegelser men kjenner noe likosm,er veldig vanskelig å forklare:P men viss andre har kjent det såå tidlig er det hvertfall en mulighet at det var lille bebissen vår :D

Får satse på det er babyen vi har kjent! :) Hørte hjertelyden på min hos legen idag! :) Kjekt!! For å føye til, så kjente jeg spark da jeg var 15 og ei halv uke på vei med førstemann, så uke 16 er veeel seint etter hva jeg har forstått...

tusen takk for det :) ja vi får satse på at det er babyen:) tusen takk for svar:) 

16 uker er nok ganske seint når man går med nr 2 tror jeg....
Jeg har allerede kjent noe i en ukes tid, og jeg er 11 uker i morgen :)

sååå koselig at andre her inne også kjenner noe:) 

Jeg føler også at jeg har kjent noe, litt sånn bobler/prikker(kan ikke sammenlignes med luft i magen), spesielt på kveldene...Med snuppa kjente jeg liv rundt uke 16-17, husker ikke helt!

Tror ikke det er helt på jordet å kjenne liv i uke 12-13 med nr. 2, deilig  syntes jeg bare[:)]

tror nok det er den lille du kjenner.. jeg kjente Mathea da jeg var 14-15 uker på vei..

jeg føler jeg kjenner den lille jeg og, men synes det er litt tidelig, siden jeg kun er 11 uker på vei..

Back
Topp