Bevegelser/spark❤

Poden vår er helt ekstrem til tider. Skulle tro han hadde den forestillingen der inne :p Sparkene begynner å bli ganske så kraftige og blæra mi for virkelig gjennomgå til tider. Jeg dytter på magen når han sparker på den så han flytter seg. Litt ekkel følelse når han flytter på seg og jeg skvetter til innimellom når han virkelig tar sats :)) Det er gøy og ikke særlig plagsomt - enda (unntatt når han driver med riverdance på blæra) ;)

Hehe. Bare vent til slutten av svangerskapet når hele magen former seg etter henne. Da får du virkelig følelsen av at det er noe som lever der inne :D husker jeg kunne høre knekking fra leddene til jenta mi på slutten. Freaky men litt morsomt.
:o har noe å se frem til skjønner jeg o_O :p

Hvor kjenner du henne? Oppe eller nede på magen? Håper det nærmer seg noe snart her og. Jeg 22+0 idag. Syns det er påtide :p

Det lurer jeg også på.. Hvor i magen er det dere andre kjenner det? Har foreløpig kun kjent det langt nede i magen, og kaaanskje(ikke helt sikker) litt på sidene

Det lurer jeg også på.. Hvor i magen er det dere andre kjenner det? Har foreløpig kun kjent det langt nede i magen, og kaaanskje(ikke helt sikker) litt på sidene
Jeg har morkaken fremme. Men kjenner spark like over skambenet og nesten opp til navlen. Har kjent både midt på og på siden. Er 20+3. Kjent tydelig i en uke ca. Og de blir sterkere for hverdag :)

Fra rett under navlen og ned samt til sidene av og til. Har også kjent henne sparke oppover ved en anledning :)

Jeg er førstegangs så er ikke helt sikker på om det jeg har kjent bare er luftbobler i magen eller om det faktisk er frøkna som holder på :p så blir litt misunnelig på alle dere som sier dere kjenner sterke spark ;) jeg har også morkaka foran. Men håper jeg snart begynner å kjenne noe skikkelig snart. Er 20+0 i morgen så krysser fingrene for at det blir sterkere snart :)
Jeg har det helt likt:) 20+4 her:)

Jeg kjenner det overalt nå, unntatt ved ribbeina.. men masse ved navlen, det er der hu ligger å koser seg ifølge UL legen :p

Her er det full fest morgen og kveld, også gjerne midt på dagen. Er så koselig <3 Elsker følelsen av at hun beveger seg og trives :-)

Hvordan kjennes sparkene ut for dere? For meg er det som å bli kraftig poka i magen, eller som sterk leamus.. klarer nesten ikke tro at det er babyen,men jeg har aldri kjent luftbobler sprekke på utsiden av magen,så da må det nesten være han :p

Har kjent bevegelser i noen uker nå. Familien har også kjent spark når de har tatt på magen:). Utrolig god følelse med unntak når det føles ut som spark rett ved ribbeina. Kjenner lille begynner å bli sterkere og sterkere om dagen 22 uker idag ❤

Hvordan kjennes sparkene ut for dere? For meg er det som å bli kraftig poka i magen, eller som sterk leamus.. klarer nesten ikke tro at det er babyen,men jeg har aldri kjent luftbobler sprekke på utsiden av magen,så da må det nesten være han :p
Her kjennes det som leamus, bobler, fisk, kiling og små dytt :p noen dager sterkere enn andre.

Her kjennes det som leamus, bobler, fisk, kiling og små dytt :p noen dager sterkere enn andre.

Hihi,som meg da,med andre ord :happy: Jeg må spørre litt,er førstegangsgravid,og bekymrer meg vel egentlig alt for mye,spesielt nå som jeg skjønner at jeg nærmer meg tiden der man skal kjenne en del bevegelse :nailbiting:

Hihi,som meg da,med andre ord :happy: Jeg må spørre litt,er førstegangsgravid,og bekymrer meg vel egentlig alt for mye,spesielt nå som jeg skjønner at jeg nærmer meg tiden der man skal kjenne en del bevegelse :nailbiting:
Er førstegangs her og, men kjente faktisk første tegn allerede i uke 14. Snakket med legen og lurte på om det var tarmen, men når jeg beskrev det for ham så sa han det var frøet uten tvil :o men, kun de siste to ukene det har vært daglige fester :p

Jeg har det samme.. Kraftig poking og ofte vibreringer

Back
Topp