Bevegelser/spark❤

Jeabea

Forelsket i forumet
Jeg kjenner masse liv daglig nå, og har gjordt det i 2 uker.. Og elsker det❤ spesielt når jeg skal sove ho begynner, og det er greit nok det. For hu har jo ikke vært så sterk at det har vært ekkelt eller ubehagelig, frem til nå.... men det er jo en litt ekkel følelse ar noe beveger seg inni magen, og jo sterkere hu blir hvor mer ekkelt føler jeg.. tanken om at jeg må gå sånn i 18 uker til er lite fristende, men på en positiv måte :p flere som har en veldig aktiv mageboer og føler det sånn?

JAH! Skikkelig sug i magen hver gang hu snur seg :o
Og dagens nye er at hu sparker rett ned så det kjenner ut som om ho sparker en fot ned i høna :P husker det var slik med tvillingene og ;)

Fortsatt bare koselig her, utenom når hun "satser" nedover.. Da kan det være litt ubehagelig :-P Hehe.

Og dagens nye er at hu sparker rett ned så det kjenner ut som om ho sparker en fot ned i høna :P husker det var slik med tvillingene og ;)

Signerer denne! Jeg skvetter noe sinnsykt noen ganger da det faktisk gjør litt vondt når han sparker rett ned! ☺️❤️

Her og! :o Hun "fant ut av det" på fredag, og siden så har set skjedd rett som det er. Ubehagelig til tider, men må jo le litt og :p Ganske greit egentlig at hun styrer som hun gjør...inntil videre ;)

Her og! :o Hun "fant ut av det" på fredag, og siden så har set skjedd rett som det er. Ubehagelig til tider, men må jo le litt og :p Ganske greit egentlig at hun styrer som hun gjør...inntil videre ;)
Ja går greit enn så lenge :P men vet også hva jeg har i vente så prøver å kose meg med bevegelsene mens jeg kan ;) litt verre å kose seg med det når det begynner å bli vondt!

Har en ganske aktiv en her og, kjenner han best rundt skambeinet/litt ovenfor. Veldig kontaktsøkende,så hver gang jeg legger hånden min på magen, slutter han ☺

Kjent det godt noen uker nå, er 23+1 :) tidligere mye nede ved skambeinet, men nå er det ganske langt oppe også. Mest aktiv på kveldstid når jeg ligger i sofaen eller når jeg har lagt meg :) har dultekrig, det er koselig :) har også en tendens til å danse på blæra når jeg skal sove !

Har kjent ordentlig spark 3dager på rad nå. :) 21+0 kjenner det kunn når jeg sitter med beina krølla opp mot magen. Slutter så fort jeg tar handa på magen. :)

Spark, dytt, grafsing nedover syns jeg er fryktelig ubehagelig! Skjer det så må jeg opp og gå eller legge meg opp ned eller noe. Hehe!

Men ellers er det herlig! Og ja, min baby er ekstremt aktiv. Det sa jm også. Hehe

Det er så koselig :) Kjenner at det romsterer der inne akkurat nå. Desverre er morkaka på framveggen, så det kjennes ikke på utsiden :(
Jeg har morkaka på framveggen jeg og, men den har Hu funnet ut av tror jeg.. :p i går så kjente det ut som hu dro hele ryggen inntil magen min. Litt sånn slange bevegelse! Er vandt til spark og poking, ikke det å kjenne hele hu når hu snur seg.. hehe! Din finner nok ut av denne morkaka snart den og! Uke 20 begynte hu å sparke gjennom morkaka her☺

Jeg er førstegangs så er ikke helt sikker på om det jeg har kjent bare er luftbobler i magen eller om det faktisk er frøkna som holder på :p så blir litt misunnelig på alle dere som sier dere kjenner sterke spark ;) jeg har også morkaka foran. Men håper jeg snart begynner å kjenne noe skikkelig snart. Er 20+0 i morgen så krysser fingrene for at det blir sterkere snart :)

Jeg har morkaka på framveggen jeg og, men den har Hu funnet ut av tror jeg.. :p i går så kjente det ut som hu dro hele ryggen inntil magen min. Litt sånn slange bevegelse! Er vandt til spark og poking, ikke det å kjenne hele hu når hu snur seg.. hehe! Din finner nok ut av denne morkaka snart den og! Uke 20 begynte hu å sparke gjennom morkaka her☺
Hehe. Så koselig det må være å kjenne når den lille snur på seg :). Foreløpig er det bare spark i nedre del av magen jeg kjenner. Håper lillegutten min finner ut av morkaka snart og. Blir kanskje sterk nok til å sparke igjennom den etterhvert :)

Hehe. Så koselig det må være å kjenne når den lille snur på seg :). Foreløpig er det bare spark i nedre del av magen jeg kjenner. Håper lillegutten min finner ut av morkaka snart og. Blir kanskje sterk nok til å sparke igjennom den etterhvert :)
Er jo koselig ja, men var ikke så koselig at ho snudde seg, var kjempe ekkelt.. men satser på at jeg blir vandt til det :p

Det er så koselig :) Kjenner at det romsterer der inne akkurat nå. Desverre er morkaka på framveggen, så det kjennes ikke på utsiden :(

Har også morkaken foran, og nå i helgen kunne jenta mi plutselig kjenne Lille :D
Det kommer før du aner. Jeg trodde ikke hun ville merke det, men joda det gjorde hun :) Er 21+0 i dag

Har også morkaken foran, og nå i helgen kunne jenta mi plutselig kjenne Lille :D
Det kommer før du aner. Jeg trodde ikke hun ville merke det, men joda det gjorde hun :) Er 21+0 i dag
Hvor kjenner du henne? Oppe eller nede på magen? Håper det nærmer seg noe snart her og. Jeg 22+0 idag. Syns det er påtide :p

Er jo koselig ja, men var ikke så koselig at ho snudde seg, var kjempe ekkelt.. men satser på at jeg blir vandt til det :p
Hehe. Bare vent til slutten av svangerskapet når hele magen former seg etter henne. Da får du virkelig følelsen av at det er noe som lever der inne :D husker jeg kunne høre knekking fra leddene til jenta mi på slutten. Freaky men litt morsomt.

Back
Topp