Bevegelser og spark

LuringNr3

Gift med forumet
Det er sååå gøy! I går kveld lå jeg og kjente på spark og bevegelser, og da kjente jeg et spark nede ved venstre hoftekam, samtidig som jeg kjenner bevegelser på høyresiden av magen, høyt oppe i livmoren :D Heheh! Begynner å bli stooor ^^,

Jeg også :D er full fart hele dagen og i går kjente jeg spark oppe til høyre og nede til venstre nesten samtidig... Er helt fantastisk :D sparka er det eneste jeg kommer til å savne i dette svangerskapet..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja, jeg veeet. Jeg også kjenner det sånn nå. Ned mot blære/hofte samtidig som midt i magen/en av sidene oppe. Morsomt :D

Det begynner å bli skikkelige krefter i sparkene til lillemann her også:) Magen "hopper" om kvelden! Begynner også å få kontroll på døgnrytmen hans slik at jeg forventer mer liv på visse tider av døgnet.

Jeg har morkaka foran, så det er kun den siste uken jeg har vært sikker på at det jeg kjenner er bevegelser fra den lille.. kjenner det jo ikke så godt enda :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har morkaka foran, så det er kun den siste uken jeg har vært sikker på at det jeg kjenner er bevegelser fra den lille.. kjenner det jo ikke så godt enda :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det har jeg også... Kjenner det egentlig aldri midt på magen, kun på sidene og ned mot....ja, der du veit, haha :P Har du født før?

Det er så fantastisk å kjenner bevegelser og spark. Vår lille prins sparker og turner og koser seg glugg der inne :-) på ultralyd i går så sa legen at han har veldig kraftige lår ben, noe som jeg selvsagt kunne bekrefte Iom at sparken hans er veldig sterke ;-) Deilige lille mann <3

Ja kjempe koselig,så lenge hun holder seg borte fra under ribbebeina mine:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Min lillegutt har slappa av nå han. Siste uken er det nesten ingenting, kjenner et dult i ny og ne, men ikke noe særlig.

De 4 siste ukene var helt annerledes da kjente jeg hele tiden over hele magen. Mest når jeg lå stille men hele dagen gjevlig også!

Håper det er normalt det også...

Back
Topp