Bevegelser i magen

Iskaffen

Flørter med forumet
Sist jeg var gravid kjente jeg ikke antydning til babyen før i uke 18-19, men nå er jeg nesten helt sikker på at jeg kjenner det allerede! Er 13+5 i dag - er ikke det litt vel tidlig? Noen andre som kjenner noe?

Kjente det i uke 19 sist, og tror ikke jeg har kjent noe ennå (er 14+5). Har kjent diverse "greier", men tror det er mest luft og annet opplegg så langt! :-P

Kjenner etter alt jeg kan, men ingenting ;) er min første, så må vel vente noen uker til. Og det er greit :)

Jeg er helt sikker på jeg kjenner h*n snur seg. Er ikke spark, men akkurat som det velter seg rundt :D

Godt å få en liten påminnelse at det er noen der inne :) <3

Jeg er helt sikker på jeg kjenner h*n snur seg. Er ikke spark, men akkurat som det velter seg rundt :D

Ja!! Noen andre med samme følelsen!
Her skjer det på morgen/kveld og magen strammer samtidig :D

Ja!! Noen andre med samme følelsen!
Her skjer det på morgen/kveld og magen strammer samtidig :D

Jeg merker det mest om kvelden, men det er sikkert fordi at da ligger jeg på sofaen og slapper av ;) Magen min strammer seg ikke noe særlig da.

Er ganske sikker på at jeg kjenner noe ja. Men det har jeg gjort lenge nå. I starten var det som små knips.. Innimellom. Men nå er det mer rørelse, og følelsen av at h*n snur seg :D Det MÅ jo bare være bebien. :P 12+5 i dag.

Synes jeg såvidt kjenner noe.. men er jo så mye som bobler og styrer nedi der men kjenner magen stramme seg og kan kjenne hvor babyen befinner seg nå!

Husker søsteren min beskrev de første sparkene som små bobler som sprakk. Det kjente aldri jeg noe til første gangen, ikke denne gangen heller - så langt :)

Husker søsteren min beskrev de første sparkene som små bobler som sprakk. Det kjente aldri jeg noe til første gangen, ikke denne gangen heller - så langt :)
Mange ulike forklaringer: sprekkende bobler, sommerfuglvinger, fiskehale osv. Poenget er vel bare en minimal bevegelse som er noe annet enn vanlig romling :-P

Back
Topp