Bevegelser i magen

Mysore

Flørter med forumet
Noen som har begynt å kjenne den lille? Hvordan vil du beskrive følelsen. Dette er min første og tror kanskje jeg kjenner hen nå, føles som luftbobler som sprekker, men er ikke luft i magen :-D

Jeg begynte å kjenne liv i slutten av uke 13. Det var sånne bobler som du beskriver. :) Nå er jeg i uke 19 og kjenner tydelige spark som av og til kjennes godt utenpå. :)
Er annengangs.

Med første kjente jeg bobler/kiling i uke 19, men forstod ikke at det var babyen før uke 20/21.

Ååå, så herlig. Mente at jeg har kjent det svakere tidligere, men nå var det skikkelig tydelig. Har enda ikke vært på ul-kontroll, men da vet jeg i allefall at det er noe som beveger seg og har liv der inne. Roer bekymringene seg litt før oul :D

Jeg kjente noe som lignet på leamus ca. i uke 15, men var vanskelig å kjenne om det var babyen eller noe helt annet. Har kjent tydelige spark som kjennes som små dult fra innsiden siden 16+5 :) Mannen fikk kjenne spark på utsiden ved 17+0 :) Magisk følelse!!

Jeg er førstegangs og kjente kiling/dult fra 16+4, er nå 17+3, og kjenner litt hver dag. Blir sterkere og sterkere, men mannen kunne ikke kjenne det fra utsiden i går.

Er førstegangs og har kjent babyen siden 17+0. Det kjennes ut som små dult fra innsiden synst jeg :) Har ikke kunnet kjenne det på utsiden enda

Er 18 uker og førstegangs.. tror jeg innimellom har kjent no siden uke 15 - men er ikke hver dag og synes det er litt diffust.. mannen mente han kjente no for en uke siden ca..

Jeg begynte å kjenne liv i slutten av uke 13. Det var sånne bobler som du beskriver. :) Nå er jeg i uke 19 og kjenner tydelige spark som av og til kjennes godt utenpå. :)
Er annengangs.

Med første kjente jeg bobler/kiling i uke 19, men forstod ikke at det var babyen før uke 20/21.
Samme her :)
men med førstemann husker jeg ar jeg kjente liv litt før oul i uke 19 :)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Tror jeg kjenner noe akkurat nå :)

Nei ikke enda, eller jeg tror jeg kjente pittelitt bevegelse tidligere i kveld men det var veldig veldig svakt så ble veldig usikker på om det var det jeg kjente :-) også kjente jeg et lite dult i sist uke, men etter det har jeg ikke kjent noe mer dult :-) ligger å kjenner etter hver dag nå siden jeg er 17 uker nå :-)

Back
Topp