bevegelser i magen

Kjente det allerede i uke 12 sist.
Bobler som sprakk, men kjentes best når eg satt og det var press mot livmoren :)

Etterhvert ble disse boblene sterkere og bekreftet det jeg trodde det var :)
Forventer ikke å kjenne det samme nå :p

Termin 16 februar

Å jada! For i går og i dag syns jeg at jeg kjente boble som sprakk på "rett sted". Veldig mye svakere enn da jeg kjente for første gang i uke 15 i første svangerskap men allikevel likt...
Har kjent flere ganger i dag også.... Er liksom ikke hundre prosent sikker fordi det er så svakt...

Jeg kjente i uke 15 første gang, uke 17 kjente jeg to små knips på utsiden, så det er mulig jo:-)

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Jeg kjenner såvidt noen små stryk i livmoren allerede nå i uke 12. Dette er mitt fjerde barn da, mulig det har noe å si?

Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3

De siste dagene har jeg kjent noe.. men ikke tenkt noe særlig over det. Men i går ble jeg ganske så sikker på at det er lille bebbi. kan ikke være noe annet. Kjente i uke 15 sånn ca sist. men ikke forventet noe enda.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Kjente i uke 12-13 med gutta;)

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

trur jeg er på hugget jeg nå altså.... har kjent at det har vært en bobble som har sprekt i ca 1,5 uke nå.. i går kveld var så jeg skvatt til... er 11+6 nå.. neste tirsdag er det ny UL så kan si vi gleder oss ;)

...vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter?? :-P

Jeg synes også at jeg kjenner noen dult av og til. Er mitt tredje barn, så vet jo hva jeg ska kjenne etter. Mulig d er derfor jeg kjenner d så tidlig?

Vanskelig å si hva som er hva... med luft i magen og et fordøyelsessystem som ikke eksisterer! haha!! Men jeg blir vel klokere etter hvert :-P

Kjenner å kjenner selv men litt usikker på hva jeg kjenner etter! Tror fortsatt det ikke er noe der til tider! :p

I dag kjenje jeg noe som kunne minne om de første bevegelsene :-D som noen små bobler som sprakk! :-D wiih♥

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lille spire 07.02.14 ♥

I dag kjenje jeg noe som kunne minne om de første bevegelsene :-D som noen små bobler som sprakk! :-D wiih♥

Hvordan vet man at det ikke er luft i magen? :-(

Hvordan vet man at det ikke er luft i magen? :-(
Kjenner det igjen fra forrige gang :-D og dette var på morgenen før jeg hadde tissa, så livmoren lå ganske høyt oppe på magen når jeg lå på rygg, så kjente at det var i livmoren bevegelsene kom fra :-D

Kjenner det igjen fra forrige gang :-D og dette var på morgenen før jeg hadde tissa, så livmoren lå ganske høyt oppe på magen når jeg lå på rygg, så kjente at det var i livmoren bevegelsene kom fra :-D

Jeg får vente i spenning en stund til tenker jeg... for jeg klarer ikke å skille det ene fra det andre. Har både leamus, luft i magen og en baby i magen. Haha!! Hvordan vet jeg hva som er hva?? Jaja... :-)

Jeg får vente i spenning en stund til tenker jeg... for jeg klarer ikke å skille det ene fra det andre. Har både leamus, luft i magen og en baby i magen. Haha!! Hvordan vet jeg hva som er hva?? Jaja... :-)
Hehe, nei det er ikke så lett bestandig å skille hva som er hva :-)
Men når du er kommet et stykke ut i svangerskapet og det blir mer tydelige bevegelser så er man plutselig ikke i så mye tvil lengre, og den følelsen er så digg :-D
Hærreguud som jeg gleder meg til å kjenne tydelige spark osv igjen :-D

Hehe, nei det er ikke så lett bestandig å skille hva som er hva :)
Men når du er kommet et stykke ut i svangerskapet og det blir mer tydelige bevegelser så er man plutselig ikke i så mye tvil lengre, og den følelsen er så digg :-D
Hærreguud som jeg gleder meg til å kjenne tydelige spark osv igjen :-D

Gleder meg jeg også <3 Når jeg finner ut av det! Jeg har en fornemmelse av at det kommer til å bli en AKTIV baby. Akkurat lik sin far... Huff :-P

Back
Topp