Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjent flere ganger i dag også.... Er liksom ikke hundre prosent sikker fordi det er så svakt...Å jada! For i går og i dag syns jeg at jeg kjente boble som sprakk på "rett sted". Veldig mye svakere enn da jeg kjente for første gang i uke 15 i første svangerskap men allikevel likt...
Jeg synes også at jeg kjenner noen dult av og til. Er mitt tredje barn, så vet jo hva jeg ska kjenne etter. Mulig d er derfor jeg kjenner d så tidlig?
I dag kjenje jeg noe som kunne minne om de første bevegelsene :-D som noen små bobler som sprakk! :-D wiih♥
♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lille spire 07.02.14 ♥
Kjenner det igjen fra forrige gang :-D og dette var på morgenen før jeg hadde tissa, så livmoren lå ganske høyt oppe på magen når jeg lå på rygg, så kjente at det var i livmoren bevegelsene kom fra :-DHvordan vet man at det ikke er luft i magen? :-(
Kjenner det igjen fra forrige gang :-D og dette var på morgenen før jeg hadde tissa, så livmoren lå ganske høyt oppe på magen når jeg lå på rygg, så kjente at det var i livmoren bevegelsene kom fra :-D
Hehe, nei det er ikke så lett bestandig å skille hva som er hvaJeg får vente i spenning en stund til tenker jeg... for jeg klarer ikke å skille det ene fra det andre. Har både leamus, luft i magen og en baby i magen. Haha!! Hvordan vet jeg hva som er hva?? Jaja...![]()
Hehe, nei det er ikke så lett bestandig å skille hva som er hva
Men når du er kommet et stykke ut i svangerskapet og det blir mer tydelige bevegelser så er man plutselig ikke i så mye tvil lengre, og den følelsen er så digg :-D
Hærreguud som jeg gleder meg til å kjenne tydelige spark osv igjen :-D