bevegelser i magen

Har ikke fått høre hjertelyden enda, er 12+1 på vei. Men jeg har merket litt liv. Akkurat slik jeg merket det med nr. 1

kjenner definitivt noe... sykt tidlig.... men kjenner det sååå godt igjen... 10+4 i dag... kjent det noen f dager, men tenk luftbobler osv, men det tror jeg ikke det er lenger...

Gleder meg jeg også <3 Når jeg finner ut av det! Jeg har en fornemmelse av at det kommer til å bli en AKTIV baby. Akkurat lik sin far... Huff :-P
Hehe, aktiv baby i magen er gøy! ;-D men til tider plagsomt om man prøver å sove, eller sover og de turner å trykker på en litt full blære :-p haha

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lille spire 07.02.14 ♥

Hehe, aktiv baby i magen er gøy! ;-D men til tider plagsomt om man prøver å sove, eller sover og de turner å trykker på en litt full blære :p haha

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lille spire 07.02.14 ♥

Gøy og gøy... får se!! hehe!! Men fint å vite at babyen har det bra <3 Jeg sover gjennom det meste, så det bør jo gå greit :-P

Gøy og gøy... får se!! hehe!! Men fint å vite at babyen har det bra <3 Jeg sover gjennom det meste, så det bør jo gå greit :p

Hehehe, tro meg, det å kjenne alle de sprellene de gjør og den minste bevegelse er gøy ;-) hihi

Godt sovehjerte er kjekt og ha når man er gravid ja ;-) heldig med den ;-)

Hehehe, tro meg, det å kjenne alle de sprellene de gjør og den minste bevegelse er gøy ;-) hihi

Godt sovehjerte er kjekt og ha når man er gravid ja ;-) heldig med den ;-)
Har alltid hatt godt sovehjerte. Håper bare det ikke forandrer seg fordi jeg er gravid :-P *krysse fingrene*

03.02.2014 <3

I dag har det vært mye "pressing" og bevegelse istedenfor dult/spark eller boble som sprekker. Syns det var tidlig...

Har merket endel bevegelser bak venusberget de siste dagene og kunne sverge på jeg kjente en fiskehale i morges! Men det er aaaltfor tidlig.. er bare 10+4.. :p

Har hatt en del luftsmerter de siste to dagene så spørs om det ikke har vært luft i stedefor. Er hvertfall MEGA oppblåst:p

1374820196565.jpg

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp