Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var tidlig! Fantastisk uke 11 i dag og flere gangs, venter i spenning11+1 i dag, og har kjent babyens første bevegelser!
Samme følelse som med storebror, forsiktige strøk av en fjær. Helt magisk!
Flere flergangsfødende som har kjent sin lille nå?
Fantastisk!! Spent på når jeg kjenner lille kjente førstemann når jeg var halvveis11+1 i dag, og har kjent babyens første bevegelser!
Samme følelse som med storebror, forsiktige strøk av en fjær. Helt magisk!
Flere flergangsfødende som har kjent sin lille nå?
Er det mulig så tidlig?
Med forrige begynte jeg å kjenne ved 18 uker. Etter fødsel har jeg kjent det på samme måte enkelte ganger opp gjennom, så enten er det leamus eller så er det tarmen som tuller med meg. Så når jeg begynner å kjenne igjen kan det være jeg er skeptisk en liten stund til om det er leamus eller tarmen som tuller
Å så gøy
Er 12+1, men forventer ikke å merke noe på lenge. Merket det i uke 18 og 16/17 i svangerskap tidligere
Sist kjente jeg ikke bevegelse før rundt uke 21-22. Da var jeg førstegangsgravid. Tipper jeg nok må vente en stund til denne gang også!
Hvordan ligger din morkake plassert?I mitt første svangerskap kjente jeg godt med liv fra uke 14. Kunne både se og kjenne spark fra utsiden 18+1! Du hadde kanskje morkaken på baksiden?
I mitt første svangerskap kjente jeg godt med liv fra uke 14. Kunne både se og kjenne spark fra utsiden 18+1! Du hadde kanskje morkaken på baksiden?
Hvordan ligger din morkake plassert?
Så stas å kjenne bevegelser, må være noe helt eget Bare å vente i spenning selv
Må helt ærlig si at det husker jeg ikke. Men jeg er overvektig da, og har noen kilo ekstra. Det kan vel spille inn når det gjelder å kjenne liv?