Bevegelser fra baby

Ønskebaby24

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Novemberlykke2024❤️
11+1 i dag, og har kjent babyens første bevegelser! :love7

Samme følelse som med storebror, forsiktige strøk av en fjær. Helt magisk!

Flere flergangsfødende som har kjent sin lille nå?
 
11+1 i dag, og har kjent babyens første bevegelser! :love7

Samme følelse som med storebror, forsiktige strøk av en fjær. Helt magisk!

Flere flergangsfødende som har kjent sin lille nå?
Oi, det var tidlig! Fantastisk :love7uke 11 i dag og flere gangs, venter i spenning
 
Er det mulig så tidlig?

Med forrige begynte jeg å kjenne ved 18 uker. Etter fødsel har jeg kjent det på samme måte enkelte ganger opp gjennom, så enten er det leamus eller så er det tarmen som tuller med meg. Så når jeg begynner å kjenne igjen kan det være jeg er skeptisk en liten stund til om det er leamus eller tarmen som tuller:hilarious:
 
Sist med nummer 3 kjente jeg det i uke 9-10. Denne gang har jeg enda ikke kjent noe. Er 10+5 i dag. Men har heller ingen symptomer generelt så føler meg ikke gravid. Men har sett han danse inni magen så vet der er full fart ❤️
 
Å så gøy:happy::Heartred

Er 12+1, men forventer ikke å merke noe på lenge. Merket det i uke 18 og 16/17 i svangerskap tidligere
 
Så stas! ♡
Jeg mener at jeg kjente det rundt uke 15 med storebror. Vi kjente det utenpå i uke 18. Veldig spent på når jeg kan kjenne det denne gang.
Morkaken lå veldig godt plassert i forhold til å kjenne liv sa gynekolog.
 
11+1 i dag, og har kjent babyens første bevegelser! :love7

Samme følelse som med storebror, forsiktige strøk av en fjær. Helt magisk!

Flere flergangsfødende som har kjent sin lille nå?
Fantastisk!! Spent på når jeg kjenner lille ❤️kjente førstemann når jeg var halvveis ❤️
 
Åh, fantastisk! :joyful::love017 Er det lov å si man nesten blir litt misunnelig på dere som alt har mage og kjenner bevegelser? :oops::rolleyes: Her venter jeg k spenning koen uker til :happy:
 
Sist kjente jeg ikke bevegelse før rundt uke 21-22. Da var jeg førstegangsgravid. Tipper jeg nok må vente en stund til denne gang også!
 
Så kjekt å lese! Håper du kjenner mer og mer som tiden går :happy:

Ååå gleder meg til å kjenne! Tror det starta i uke 14-15 sist. Jeg var heldig som kjente liv hver dag etter det og den bekreftelsen var god å ha. Om så bare et dult for dagen, jeg visste at han var der inne :happy:
 
Er det mulig så tidlig?

Med forrige begynte jeg å kjenne ved 18 uker. Etter fødsel har jeg kjent det på samme måte enkelte ganger opp gjennom, så enten er det leamus eller så er det tarmen som tuller med meg. Så når jeg begynner å kjenne igjen kan det være jeg er skeptisk en liten stund til om det er leamus eller tarmen som tuller:hilarious:

Det må være mulig, siden jeg kjenner det :happy:

Med førstemann kjente jeg tydelig liv fra uke 14, så visste jeg kom til å kjenne nestemann enda tidligere om morkaken var plassert på omtrent samme sted.

Fra 18+1 kunne også andre både se og kjenne spark! Dette med å kjenne liv er så utrolig individuelt :D
 
Å så gøy:happy::Heartred

Er 12+1, men forventer ikke å merke noe på lenge. Merket det i uke 18 og 16/17 i svangerskap tidligere

Merket babyen godt fra uke 14 i mitt første svangerskap, kunne både se og kjenne spark utenfra 18+1. Det er jo så ulikt for alle :Heartred
 
Sist kjente jeg ikke bevegelse før rundt uke 21-22. Da var jeg førstegangsgravid. Tipper jeg nok må vente en stund til denne gang også!

I mitt første svangerskap kjente jeg godt med liv fra uke 14. Kunne både se og kjenne spark fra utsiden 18+1! Du hadde kanskje morkaken på baksiden? :happy:
 
I mitt første svangerskap kjente jeg godt med liv fra uke 14. Kunne både se og kjenne spark fra utsiden 18+1! Du hadde kanskje morkaken på baksiden? :happy:
Hvordan ligger din morkake plassert? :joyful:
Så stas å kjenne bevegelser, må være noe helt eget :love017 Bare å vente i spenning selv :happy:
 
I mitt første svangerskap kjente jeg godt med liv fra uke 14. Kunne både se og kjenne spark fra utsiden 18+1! Du hadde kanskje morkaken på baksiden? :happy:

Må helt ærlig si at det husker jeg ikke. Men jeg er overvektig da, og har noen kilo ekstra. Det kan vel spille inn når det gjelder å kjenne liv?
 
Kjenner jeg et spent på når jeg får kjenne bevegelser :) forrige gang var det sent. Hadde morkaken foran, så var sikkert ganske nært halvveis før jeg kjente med sikkerhet.
 
Må helt ærlig si at det husker jeg ikke. Men jeg er overvektig da, og har noen kilo ekstra. Det kan vel spille inn når det gjelder å kjenne liv?

Det kan spille en rolle vil jeg tro. Jeg veide rundt 55 kg, med min første. Veier nå ca. 50! I tillegg er det bare 9 mnd siden jeg fødte sist :happy:
 
Herregud og milde Moses! Jeg tror jeg kjente nå i kveld. KAN være luft, men jeg tror det var baby. Kjente igjen kilingen. Herlighet så kult :) 11+3, så ganske tidlig
 
Jeg sliter sånn med treigt fordøyelsessystem i svangerskapet at jeg kjenner bare luften som beveger seg rundt i tarmene mine. Tror ikke jeg vil forstå at noe er babyens bevegelser om det egentlig var noe der. Men mest sannsynlig tror jeg det blir lenge til jeg kjenner noe.
 
Back
Topp