bevegelse

johnny

Andre møte med forumet
jeg var på ul forrige uke, og fikk vite at morkaken ligger på fremsiden av livmora og derfor fungerer som støtdemper for spark.. [>:](kjedlig!)
er i uke 20 nå, og har enda ikke kjent noe liv inni der.. noen som er/har vært i samme situasjon?
når er det i tilfelle normalt å begynne å kjenne liv? eller kan man kjenne det likevell?
er førstegangs også, så jeg har jo aldri kjent det før, -jeg og vil!![;)]

første gangen jeg gikk gravid kjente jeg ikke spark før uke 23, men kjente litt bobling før den tid da

første gangen kjente jeg ikke noe før uke 24 , nå er jeg 18 uker på vei og kjenner ikke noe ber en svake svake bevegelse men jordmora sa at morkaka ligger på fremsiden det er derfor... men det kjem etter hver :)

Jeg har det akkurat som deg!
Morkaka nede foran og er førstegangs..

JEG VIL OGSÅ KJENNE, tror jeg har det men er litt usikker.. så ligger og kjenner hver kveld.
på søndag kveld kjente jeg noe jeg mener var to spark - det var over før jeg rakk å tenke meg om  og har ikke kjent noe siden..

det er jo ikke uvanlig hvertfall at vi må "vente" opptill en måned tiil før vi skal kjenne noe..
Kjedelig å vente men men..

Min og ligger forann...Eg har heller ikj kjent noken tydelige spark.. So vi får bare smørre oss me tolmodighet...:)

Min ligger også foran, så den tar i mot sparkene helt til musklene i beina til lillegutt blir sterke nok [:(]
Jeg er førstegangs, men JM sa jeg kunne håpe på å merke han fra uke 20 og utover.

Flere her som også har morkaken lavt? Jeg fikk ny UL i uke 32 for at de må sjekke at den har flyttet seg, ellers hindrer den fødsel og de må gjøre tiltak.
Dumt med tanke på 3d i oktober, kan bli litt redusert utsikt med morkaka foran [:'(]

er vel bare å smøre seg masse inn med tolmodighet ja! [;)] jeg også har hørt at man kansje må vente helt til uke 24 ja.. så kjedelig:P men skal virkelig ikke klage så lenge alt står bra til, og vi får en frisk baby[:D]

nikkiline: samme med meg også! ligger å kjenner, en dag bare plutselig var det noe som liksom rykket litt til inni der.. men det var så plutselig at jeg rakk ikke tenke over det før det var over:p

Eg og skal inn i igjen på ultrlyd i desember for å sjå om morkaka har flytta seg opp.... Eg og tenkte på 3d..Men no veit eg ikj lenger..

Morkaka mi ligger også foran. Så jeg skal også på kontroll i uke 32 (desember).
Men JM fant ikke livmorhasen min heller..

Back
Topp