Bevegelse?

Så gøy å høre at det er flere som har begynt å kjenne noe! :)
Jeg er veldig usikker på om jeg kjenner noe eller om det bare er andre naturlige ting jeg ikke har tenkt over før, men det er mest sannsynlig det siste.
Gleder meg så utrolig mye til å kjenne liv og føle meg gravid igjen!
Littdet samme som jeg kjenner på, men alt blir liksom så virkelig når bevegelsene er der:love017

Kjente i slutten av uke 14. Har kjent så og si daglig siden utenom de to siste. Bobler og slikt. Vanskelig å forklare.
Jeg kjenner det ikke utenpå enda, tror jeg. Det har vært et par ganger jeg har vært litt usikker. Er i uke 16 i morgen.
oi, det var ganske tidlig, men det er jo fullt mulig!:happy:

Jeg er 17+3 med førstemann, og jeg kjenner av og til noe jeg tror er babyen. Er som flere over her usikker på om det faktisk er babyen. Det er ikke så «spisse» bevegelser som f eks. en boble som sprekker, mer vage bevegelser inni der - som like gjerne kunne vært tarmer, men bevegelsene er lenger oppe. Bra det er flere som kjenner på det samme. I går var magen hard på den ene siden, som om babyen presset seg mot den ene siden av magen.
Gleder meg til spakene blir tydeligere ❤️
Min er nokså hard om kveldene, men er også usikker på om det er «døgnrytme» til mini eller tarmene, hehe. Det skjer nok i ukene som fllger nå:love7

Hvordan vet man hvor morkaken ligger? 17+1 ja, da er det håp for oss andre snart:love017
Har fått beskjed om det på ultralyd. Var på TUL denne gangen, så fikk beskjed om at morkaken ligger bak.:) du kommet til å få vite det på OUL!

Har fått beskjed om det på ultralyd. Var på TUL denne gangen, så fikk beskjed om at morkaken ligger bak.:) du kommet til å få vite det på OUL!
Aaah, takk. Var selv på tul i uke 9, jordmor sa ikke noe om det da. Kanskje det var «normalt».

Jeg kjente mini for første gang på utsiden nå ikveld, veldig tydelig spark/dult. :Heartred ikke veldig hardt, men kjente d når jeg la hånden på magen. Helt uvirkelig, men det bekreftet at det jeg har kjent i flere uker faktisk var babyen. Var ganske sikker, men man blir jo litt usikker for er mye oppblåst og luft i magen om dagen:smiley-ashamed008.

Jeg kjente mini for første gang på utsiden nå ikveld, veldig tydelig spark/dult. :Heartred ikke veldig hardt, men kjente d når jeg la hånden på magen. Helt uvirkelig, men det bekreftet at det jeg har kjent i flere uker faktisk var babyen. Var ganske sikker, men man blir jo litt usikker for er mye oppblåst og luft i magen om dagen:smiley-ashamed008.
Kommer vel ikke utenom den litt vanskelige magen for tiden nei.. men høres jo ut som du kjenner igjen bevegelsene og at det er forskjell på de. Stas!:Heartbigred

Er 18 uker idag og har kjent litt bevegelse innimellom i ca 2 uker i form av kribling, nå syns jeg at jeg kjenner svake dunk i tillegg men det kan jo bare være tarmene også :angelic:

Hvor sånn ca er babyen nå? Sånn i forhold til navelen feks :D jeg er 16+2 i dag.

Kjente første ordentlige bevegelse i dag <3 15+0, men føles som at det har vært noe små sommerfugler i noen dager ! Andre gangs gravid :)

Hvor sånn ca er babyen nå? Sånn i forhold til navelen feks :D jeg er 16+2 i dag.

Sånn ca. To-tre fingerbredder under navlen etter hva jeg har lest. Jordmor sa at uke 20 ca. Var livmor ved navlen. :happy:
Er jo selvfølgelig individuelle forskjeller, særlig om man har født før.

17+2 sier appen dette;

Vedlegg

• Screenshot_20220126-235510.jpg
    Screenshot_20220126-235510.jpg
    696,7 KB · Visninger: 18
I dag har jeg kjent noen bobbler som ikke kjennes ut som tarmer... Er jo veldig tidlig da jeg bare er 14+5, så er kanskje mer ønsketenking en noe annet. :shy:

Tålmodighet har aldri vært min sterke side og den blir iallefall testet når man er gravid, så mye man bare må sitte å vente på og kan ikke kan gjøre noe med. TUL, OUL, kjønn, NIPT resultater, jordmor timer, sjansen for at alt skal gå bra, you name it... Jeg hadde gjort meg mange tanker rundt det å bli gravid, men at det skulle være så mye venting hadde jeg helt tydelig oversett :joyful:

Gleder meg så utrolig mye til jeg endelig helt sikkert kan kjenne den lille.:Heartred

Sånn ca. To-tre fingerbredder under navlen etter hva jeg har lest. Jordmor sa at uke 20 ca. Var livmor ved navlen. :happy:
Er jo selvfølgelig individuelle forskjeller, særlig om man har født før.

17+2 sier appen dette;

Dette er nok veldig forskjell fra om man har født før. 13+6 var den 2 fingre under navlen (var hos jordmor som ble litt overaska da hun lette etter toppen :hilarious:)

Nå er den kommet opp mot navlen, er 16+2 uker.

Kjenner fortsatt ikke noe liv :( er 17+0 i dag..
Skal til jordmor på mandag om formen tilsier det, så håper jeg at hu sjekker med doppler

Back
Topp