Bevegelse

Michelle90

Flørter med forumet
Har dere kjent noe liv der inne? Hvis du har, hvor lenge var/er du på vei? Og hvor godt kjente du det?
Jeg er så spent når jeg kan begynne å kjenne noe. Jeg er 15+6 idag :)

Jeg kjente de første blafrene rundt uke 12, men jeg er 3.gangs og da vet man gjerne hvordan det føles :) nå er jeg 17+3 og sender små spark/dult. Har kjent en gang på utsiden og. Er du førstegangs? Jeg kjente rundt uke 17 første gangen :)

Jeg kjente de første blafrene rundt uke 12, men jeg er 3.gangs og da vet man gjerne hvordan det føles :) nå er jeg 17+3 og sender små spark/dult. Har kjent en gang på utsiden og. Er du førstegangs? Jeg kjente rundt uke 17 første gangen :)

Å så herligt :Heartred

Ja jeg er førstegangs ;)

Jeg har kjent bevegelse som smått fra uke 15, men kjente kraftigere spark som er vanskelig å ta feil av i helgen som var! Da var jeg 17+2:-) kjente bevegelse Ca samtidig forrige gang jeg var gravid.

Har dere kjent noe liv der inne? Hvis du har, hvor lenge var/er du på vei? Og hvor godt kjente du det?
Jeg er så spent når jeg kan begynne å kjenne noe. Jeg er 15+6 idag :)
Masse! To stk inni der, så er litt texas! Merket det fra uke 13, men er annengangs, så veit jo hva jeg skalkjenne etter :)

Jeg kjente det da jeg va 14 uker og har hver dag etter det kjent noe fiskehale lignende bevegelser :) er 3 barnet :) og er 15+1 i dag:)

Jeg kjente for første gang for en uke siden. Førstegangs med tvillinger. Da var jeg vel 15+4.

Eg kjente liv for første gang når eg var 14+4, men det var veldig svakt. No er eg 16+5 og kjenner hardere og tydeligere spark :) er førstegangs :)

Jeg kjente det ordentlig første gang når jeg var 16+5, har vel kjent det daglig siden 17+0. Mellom uke 15 og 16 har det vært en følelse av at det kiler mye i magen.. Er førstegangs, så ikke helt lett å vite hva man skal kjenne etter, men er ikke noe tvil nå :)

Har kjent en stund men det er 3 dagen nå jeg kjenner det utapå. Det er bare så herligt. Er 17+5

Har kjent noen små dult innimellom, men ikke noe mer. Men det var nok til at jeg skvatt litt. Er 16+3 nå og flrstegangs.

Kjenner ingenting enda.. Så er litt stressa, men jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter.. Har og livmoren foran..er 16+5

Merket de første små kilende bevegelsene allerede i uke 10, siden da har det blitt sterkere og sterkere for hver uke. Er nå 17+2 og kjenner sterke dunk og masse bevegelser så fort jeg setter meg eller legger meg ned. Er 3. gangs ☺️

16+2 (16+5 ifølge ul). Så nettopp en kul bevege seg på magen og både mannen og jeg så og kjente den. Helt fantastisk ❤

Gleder til jeg får føle igjen :) er andregangs og følte i uke 16-17 sist. Prøver å trykke litt forsiktig på magen og lille stille å vente, men alt som skjer er at jeg får luftbobler i tarmene å røre på seg :P

Jeg har ikke kjent noe de siste dagene, men prøver ta det rolig. Har morkaker både foran og bak, og magen har polstring på toppen. Da jeg kjente noe i helgen var det på forsiden under morkaken der, så de skal ikke flytte mye på seg før de dulter i støtdempende morkaker istedet for meg.

Jeg har ikke kjent noe de siste dagene, men prøver ta det rolig. Har morkaker både foran og bak, og magen har polstring på toppen. Da jeg kjente noe i helgen var det på forsiden under morkaken der, så de skal ikke flytte mye på seg før de dulter i støtdempende morkaker istedet for meg.
Sant! Veir ikke noe om plassering av morkaker enda jeg ;)

Back
Topp