Bevegelse

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Kjennes ut som den lille rører på seg nå når jeg ligger på siden, kan det være tilfelle? Er første babyen og er 14+3 :) Kjennes ikke ut som luftbobler, har aldri kjent noe slikt før er vel lov å håpe, men er kanskje tvilsomt?

Jeg er også førstegangs, og jeg kjente liv allerede I uke 11:) Var ingen tvil om at det var det det var, følelsen var helt spesiell!♡ Nå er jeg 13+5, og kjenner oftere og oftere liv♡♡

Heldige dere er! Jeg er 14+4 i dag og kjenner ingenting. Eller så vet jeg ikke hva jeg helt skal kjenne etter, har hørt om denne spesielle strykingen og boblene, men de gangene jeg har kjent det har jeg hatt mye luft og magen har jobbet for fullt så vett det ikke kan ha vært babyen :p første barn her og

Er andregangs, kjendt små spark fra uke 15, i dag 16+1 kjendte jeg mangen små spark når jeg lå i sengen <3

Heldige dere er! Jeg er 14+4 i dag og kjenner ingenting. Eller så vet jeg ikke hva jeg helt skal kjenne etter, har hørt om denne spesielle strykingen og boblene, men de gangene jeg har kjent det har jeg hatt mye luft og magen har jobbet for fullt så vett det ikke kan ha vært babyen :p første barn her og
Var 19 uker da jeg var helt sikker på at det var babyen jeg kjente sist gang! Er 16+2 nå og trooor jeg har kjent litt innimellom ;-)
Det kommer...! :-)

Har lurt litt noen ganger, men igår 15+6, er jeg sikker på jeg kjente bevegelser :-)

Så da er det ikke så usannsynlig da :) det kjennes ikke ut som romling eller luft, mer nesten som ett perlekjede på en måte som "ruller" lett innvendig :) har aldri kjent noe sånt eller på den plassen dær nede heller :)

Gleder meg til jeg kjenner mer og litt tydeligere bevegelse! :D selv om det var helt merkelig å kjenne :)

Første gang kjente jeg i uke 15. Er nå i uke 13 og venter spent på bevegelse som jeg med 100% sikkerhet kan si er babyen.

Er ikke sikker enda, men tror kanskje jeg kjente noe I natt :) gleder meg til å bli sikker!

Var 19 uker da jeg var helt sikker på at det var babyen jeg kjente sist gang! Er 16+2 nå og trooor jeg har kjent litt innimellom ;-)
Det kommer...! :-)
Ja jeg må nesten overbevises for at jeg skal tro på at det er det da jeg ikke vil ta feil! Så må vel komme ett stykke på vei før jeg kjenner det og tror på det tenker jeg :p

Back
Topp