Bevegelse

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hvor kjenner dere mest bevegelse fra lille??? hele går, i natt og i dag så kjenner jeg stortsett kunn langt nedi "dåsen"... Nesten ubehagelig egentlig!! kjennes ut som han ligger kjempe langt ned! og enten graver eller sparker down there... :P

Høyre side, helt fra nede og (desverre) opp i ribbebena! Veldig aktiv ca hele tiden. Ikke harde spark, men kjenner av og til noe som plutselig sakte buler ut. Fot eller noe. Og masse bevegelser. Som å ha en åme innider :p

Kjenner hode nede i bekkenet som stadig gir nedpress, også kjenner jeg masse oppe i magen ved ribbeina, og litt lenger ned, som jeg antar er hendene. :)

De siste dagene på høyre siden langt bak. Vært harde vonde spark men ellers mest fremme midt på magen

Over alt- mest på Høgre side :-) i dag er det ribbeina som får gjennomgå :-/

Kun langt nede, aldri over navlen. Mest på høyre side.
Utrolig deilig at d ikke bare er meg!!! Skal nevne d til jordmor på tirsdag, for er egentlig ubehagelig hvor langt nede han spreller. Kjennes ut som han faller ut snart!

Nesten overalt i grunn. Av og til kjennes d ut som om hun stanger eller bokser nedover mot åpningen, av og til bruker hun blæra mi som boksesekk. Rumpa skal på død og liv presses oppi ribbeina mine. Ribbeina er også gull å ta fraspark fra.. Av og til tar hun en 360 på hodet, og snurrer hele veien rundt slik at jeg skal få kjenne never og føtter hele runden rundt..

Mye aktivitet nedover her og :-P husker at forrige var voldsomt oppi ribbeina, nesten som eg savner det nå :-P

puh.... Da kan jeg tenke at d er "normalt" med lite spark oppover da ;)

Her sprelles det hovedsaklig oppover eller på sidene fortiden, men har hatt mine perioder med spark nedover og det er så jeg hopper og roper til. Skikkelig ubehagelig.

Kjenner det overalt fra helt nedider til ribbena oppunder puppene. Kjenner hun snurrer 360 iblant! Buler ut alle veier. Små hæler kjennes godt gennom magen :)

Utrolig deilig at d ikke bare er meg!!! Skal nevne d til jordmor på tirsdag, for er egentlig ubehagelig hvor langt nede han spreller. Kjennes ut som han faller ut snart!
He, he! Samme har jeg sagt her, forundrer meg ikke om det stikker ut en arm snart:-) Men det er nok ikke så langt ned som det kjennes ut:-)

Fikk nesten sjokk i dag! Kjente bevegelse høyere oppe! :p men er likevel stortsett langt der nede det skjer ☺

H*n spaker oppi ribbena, men h*n "svømmer" for harde livet ned i dåsa innimellom:eek: Sånn at jeg rykker litt til, det er ikke så godt. Ellers er den gald i å slå/sparke i blæra:)

Over alt :)

Back
Topp