LittleBiii
Forumet er livet
Idag er jeg 26+0 og har vært litt småbekymret pga det har vært mye mindre bevegelse både idag og igår i forhold til hva det har vært før. Jeg var på vanlig svangerskapskontroll hos legen idag, og jeg spurte han om jeg hadde grunn til å være bekymret. Han sa at det kan være veldig opp og ned i et svangerskap, men han sjekket hjertelyden på babyen og mente den hørtes veldig fin ut. Så han mente at alt var i orden. Han sa også at hvis jeg allerede var bekymret, så hjalp det kanskje bedre å ta en ultralyd sjekk for å berolige meg. Ble litt glad når han sa det, men så sa han litt etterpå igjen at vi kunne jo se det an noen dager og hvis det ikke bedret seg og fortsatt var lite bevegelse, måtte jeg heller ta kontakt og så skulle han henvise meg til ultralyd.
Hva mener dere? Er alt greit i og med at hjertelyden hørtes fin ut? Er det normalt å plutselig kjenne så lite bevegelse etter å ha kjent masse bevegelse daglig før? Burde jeg dra på ultralyd bare for sikkerhets skyld?
Unnskyld for et rotete innlegg, men sitter her som et spørsmålstegn og kjenner at jeg er litt småbekymret enda, ettersom jeg har vært så vant til at lille bebisen har bevegd seg mye i løpet av dagen før <3
Hva mener dere? Er alt greit i og med at hjertelyden hørtes fin ut? Er det normalt å plutselig kjenne så lite bevegelse etter å ha kjent masse bevegelse daglig før? Burde jeg dra på ultralyd bare for sikkerhets skyld?
Unnskyld for et rotete innlegg, men sitter her som et spørsmålstegn og kjenner at jeg er litt småbekymret enda, ettersom jeg har vært så vant til at lille bebisen har bevegd seg mye i løpet av dagen før <3