Bevegelse??!

Nussmuss

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg er sikker på at jeg kjente noe :o men er ikke helt sikker på om det var bevegelse fra lillegull. Kjentes ut som den lille rullet rundt på en måte, når jeg lente meg fremover mot bordet. Som sommerfugler eller noe! Er det vanlig og kjenne det på den måten så tidlig når man er førstegangs? Trodde det var sånn fiskehale/fjær følelse jeg?
Håper jeg kjenner noen flere bevegelser de neste dagene som gjør meg enda sikrere:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde sommerfugl i magen den første uka med bevegelse da jeg gikk med sønnen min. Kjente først 16+1 da ;p Denne gangen er det tydelige dult og rullinger jeg kjenner ;)

Jeg hadde sommerfugl i magen den første uka med bevegelse da jeg gikk med sønnen min. Kjente først 16+1 da ;p Denne gangen er det tydelige dult og rullinger jeg kjenner ;)
Hmm, ja, håper virkelig det var den lille jeg kjente:D trodde ikke jeg heller kom til å få det før mye senere! Vi får se utover helga om jeg kjenner noe mer da :)

Hmm, ja, håper virkelig det var den lille jeg kjente:D trodde ikke jeg heller kom til å få det før mye senere! Vi får se utover helga om jeg kjenner noe mer da :)

Kjempespennende ! :D Håper bevegelsene blir tydeligere for oss begge veldig snart ! :) Kjente et par dult mot angelsounden i kveld også, men har ikke kjent så mye enda, og ikke hver dag ;p

Skal bli kjempekos når man kjenner bevegelser hele tiden. Jeg har fortsatt til gode å kjenne noe

Ja, veldig!
Det var liksom så rart. Jeg satt og kjente at det rumlet litt i magen, plutselig skvatt jeg skikkelig og hoppet bakover på stolen, fordi det "romlet" på en helt annen måte enn det jeg noen gang har kjent før, og på et sted jeg aldri kan huske å ha kjent det rumle såpass før:p liksom heeelt nederst i magen ved blæra!
Åå, så gøy:) hvor mye koster en sånn en egentlig?
Gleder meg sånn til alt blir så sikkert og tydelig jeg!

Ja, veldig!
Det var liksom så rart. Jeg satt og kjente at det rumlet litt i magen, plutselig skvatt jeg skikkelig og hoppet bakover på stolen, fordi det "romlet" på en helt annen måte enn det jeg noen gang har kjent før, og på et sted jeg aldri kan huske å ha kjent det rumle såpass før:p liksom heeelt nederst i magen ved blæra!
Åå, så gøy:) hvor mye koster en sånn en egentlig?
Gleder meg sånn til alt blir så sikkert og tydelig jeg!

Så herlig! :)

I går er jeg sikker på at jeg kjente NOE 2 ganger! Håper jo det var babyen jeg kjente, men vet ikke:) det er en følelse jeg ikke har kjent før, på et sted jeg ikke har kjent det før, så skvetter jo liksom til og legger så godt merke til det.
I går kveld var det mer kraftig også, som om den snurra skikkelig rundt der inne:p

Har kjent noe et par ganger den siste uken, men vet ikke om det er ønsketenking. Kanskje bare luft. Regner med jeg kjenner sikre tegn på liv om ikke så alt for lenge, så er ikke nervøs. Men hadde vært kjekt å vite det sikkert da, om det er babien jeg kjenner det inne =)

Har kjent noe et par ganger den siste uken, men vet ikke om det er ønsketenking. Kanskje bare luft. Regner med jeg kjenner sikre tegn på liv om ikke så alt for lenge, så er ikke nervøs. Men hadde vært kjekt å vite det sikkert da, om det er babien jeg kjenner det inne =)
Hehe, ikke sant. Er akkurat der jeg også er nå:) "er det babyen eller er det luft??"! Blir deilig når vi er sikre på at det er de små babyene i magene våres :D

Igår holdt sambo hånda lenge på magen, og vips så kjente vi begge to en bevegelse:) helt utrolig :D er 14+2 idag:) de siste dagene har jeg kjent bevegelse ett par ganger:) morro :D

Hvor på magen holdt han?! Så gøy å kjenne bevegelse! Gleder meg masse til det :-)

Så gøy! Ikke kjent noe ennå her (13+2). Kjente i uke 15 sist, får se om det blir rrundt der denne gangen også :)

Back
Topp