Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 16 + 3, kan ikke si sikkert om jeg har kjent noe enda. Har "boblet" et par ganger forrig uke,uten at det er en annen åpenlys forklaring - men tør ikke si sikkert. Blir godt å kjenne det såpass at man VET
Jeg er i uke 17, kjent liv siden uke 15 denne gangen, 3 gangs( faktisk før i de andre svangerskapene)Nå kjenner jeg tydelige bevegelser, ikke bare bobler som for noen uker siden. Koselig
Sist jeg var gravid, kjente jeg ingenting før nærmere uke 20. Da lå morkaken foran, og jeg kjente egentlig svært lite bevegelser hele svangerskapet. På UL i uke 12 denne gangen, fikk jeg beskjed om at morkaka lå bak, og at jeg antagelig kom til å kjenne bevegelser mye tidligere enn sist.
Nå har jeg kjent litt bevegelser siden uke 14+. Mest som små luftbobler som sprekker eller at magen hardner til litt i bukselinninga Men jeg kjenner som sagt ikke veldig MYE enda.
Jeg skrev faktisk på tirsdag at jeg enda ikke har kjent noe, men i går, 16 + 4 så kjente jeg tydelig at det var noe. Da forsto jeg at den boblingen jeg tenkte KANSKJE var det sist uke, nok ikke var det likevel var som en fiskehale inni der, og varte bare 1-2 sekunder!
Kjenner ingenting, og JM sa at hvis jeg ligger helt stille og kjenner etter så kjenner jeg nok.
Er så lett når du ikke vet hva du skal kjenne etter liksom .. gleder meg til å kjenne noe da
Jeg var sikker på at jeg kjente noe for over en uke siden, men har ikke kjent noe tydelig siden det. Selv om jeg har lagt stille og kjent godt etter. Satser på at det kommer tilbake snart
Er nå 17 uker på vei og kjenner egentlig lite liv. Jeg begynte å merke dult i uke 15, men tror livmoren ligger fremme denne gangen. Jeg kjente vertfall mye mer forgie svangerskap i uke 17. Det jeg merker derimot er smerter av at magen vokser. Var faktisk ned legen i dag for jeg ble redd det skulle være noe galt. Det var ikke det, selv om han egentlig ikke tok noen undersøkelser bortsett fra crp...