Bevegelse

Mammatiltogutter

Andre møte med forumet
Er det noen som har kjent bevegelse enda?:) Jeg har ikke kjent noe enda, men venter i spenning! I forrige svangerskap kjente jeg i uke 15, nå er jeg 13+5, så det kan jo skje i løpet av de neste ukene:D Jeg kan nesten ikke vente, det er så magisk!

Sent from my iPad using BV Forum

Skjønner ikke helt hva som liksom er bevegelse der nå så tidlig, hva skal jeg kjenne etter og hva mener man med bobler?? :p forstår ingenting :p eneste jeg kjenner er det som minner om menssmerter pga voksende livmor :D hehe
Morro for dere som kjenner noe alt da da :) gleder meg så til mage og bevegelse :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I kveld har jeg slitt veldig med en vond, voksende livmor, har samtidig følt at jeg har kjent bevegelse, men kan ikke si noe 100% sikker. Tidligere i kveld så kjente jeg en boble som sprakk og etter jeg spiste en is så vart det ei voldsom leamus. Men dette kan jo vere så mye forskjellig :) Men har ikke tidligere kjent denne smerten fra livmoren

Selv kjenner jeg ikke så godt igjen det med "bobler som sprekker", synes det kjenner mer ut som bare små dunk, og det kan også kjennes ut som leamus så tidlig husker jeg:) Det tar sikkert ofte noen dager før en blir sikker på at det er bebiens bevegelse man kjenner..

Innimellom er det som noen kiler meg på innsiden av magen ! Veldig rar følse! Og jeg merker det "skjer noe " veldig mye på venstre side! Merker magen er hardere på venstre ! Men om jeg merker babyen , det vet jeg ikke da jeg er første gangs og ikke vet hva jeg skal se etter:D

Mjaa.. altså... jeg kjenner noe romstere der inne noen ganger, men ikke mer enn det. Jeg er 17 uker på mandag. Og tredjegangsgravid :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror ikke det kan vere junior jeg kjenner, hjertelyden er mer på venstre side og det jeg har kjent er mer på høyre side?

sendt fra appen

Jeg har ikke kjent noe ennå..vet forsåvidt ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da. Det rumler mye i magen min, men det er luft vil jeg tro :)

Mye rart som skjer inni magen det er sikkert men vet liksom ikke om jeg tørr å være sikker på at det er babyen :)

jeg tror jeg har kjent noe, men er ikke helt sikker? Er 2 gangs så en kan jo kjenne litt tidligere denne gangen.

jeg har kjent liv siste dagene faktisk:) helt herlig,er 4 gangs gravid nå og i siste svangerskap kjente jeg liv i uke 14 også:) jeg har ikke funnet hjertelyden, før jeg i går kjente babyen på venstre side og tok angel sounden dit jeg kjente spark,og joda der fant jeg endelig hjertet<3

Jeg kjenner noe innimellom - små dunk eller "leamus"
Men jeg måtte le forrige torsdag, for da var jeg (vi :) ) hos jordmor og hun skulle høre på hjertelyden, men det var ikke så lett, for antakelig ligger morkaken foran. Uansett holdt hun på en stund, og vi fant den sånn litt, men det var for kort til å kunne telle antall slag - og DA reagerte hun/han ja. Smalt tilbake, så den doppler-saken ble dyttet tilbake. Hihi, jeg skvatt! Og jordmor bare "oi, heisann! Her er det en som ikke ville ha noe av det nei!"
HAHAHAHA da måtte jeg glise. Det var faktisk litt vondt :) Fnis...

<3 smelt...

Back
Topp