Bevegelse

Nuttis#

Flørter med forumet
Hvor mye bevegelse kjenner dere nå? Jeg har jo hørt at det er vanlig å kjenne mindre og mindre bevegelse. Men snuppa mi er helt motsatt. Det er nærmest konstant bevegelse!!!! Føler nesten som om jeg har et innvendig jordskjelv hele tiden. Kan det være hikking??? Jeg er litt usikker. Min samboer spurte plutselig om det var normalt med så mye bevegelse, og først da ble jeg oppmerksom på det. Men kan jo umulig være noe negativt?????

Kjenner også bevegelse nesten hele tiden nå, ligger å presser rumpa opp og ut.. ikke mye spark jeg kjenner.. bare bevegelse..

Nei.. kan ikke tro det er noe negativt i det.. [:)] hehe....

Kjenner mye bevegelse her oxo, men ikke så mye spark som før. Bare fløtte på kroppen liksom, hehe. Å masse hikke da, d e ekkelt...

Akkurat det tenkte jeg på og, om det var vanlig... Jeg spurte legen sist gang jeg var på UL, han sa at det var det mottsatte av negativt[:)] At det var bra lille gutt var aktiv[:)] Han i magen min er helt vilter, spesielt etter jeg har dytti i meg litt sjokkis.. syns det er godt at han er aktiv jeg, kjenner at han lever hele tiden[:D] 

Her  er det liv også. Han dytter og herjer inni der.[:)]
Jeg er i uke 35+2 nå, og jeg merker at det er trangt for han, og sparkene er ikke sånn som de var, men fortsatt masse bevegelse.
jeg kjenner ofte rompa på den ene siden og føttene ut på den andre på en måte hehehe. I helspenn av og til...

Kjenner mindre bevegelse jeg da. Kjenner han omtrent hver morning, men så kan det gå helt til kvelden før jeg kjenner han igjen. Kanskje det er for lite bevegelser, hva tror dere?

jeg også kjenner lite bevegelse.
litt om morgenen da sambo skal på jobb
og da kan det hele dagen,så kjenner jeg noe bevegelse
på kvelden,det virker så lite syntes jeg da men.[:-]
doktoren sier at så lenge jeg kjenner liv er det ingen fare[8|]

jeg kjenner mer nå en jeg har gjort før. Eller vet ikke om det er mer, fordi det er mye tydeligere nå. Han har nok fått litt mer kraft[:D] men det er utrolig mye aktivitet!! Lurer på når han sover av og til. Men kan jo hende han sover urolig, slik som pappan sin... hihi

Sånn har jeg det også, synes det er veldig mye aktivitet om dagen. Ikke så mye spark, men masse bevegelse. Kan vel ikke være annet enn positivt det.[:D]

Back
Topp