Bevegelse, spark

Værinne74

Glad i forumet
..tror ikke jeg har kjent noe til det enda, jeg - aner ikke hva jeg skal kjenne[8|] Bobler...?? det bobler jo en sjelden gang, men det kan jo like gjerne være innvollene[:D][;)] Det sies jo at en vet hva det er når det skjer, men her blir det nok å vente en stund til før lillegutt gir tegn i fra seg[:)] 

Samme her! [:)]

Hvis litjguten her sparker/beveger seg, så har han ei "vanskelig"  mor...kjenner ikke noe enda jeg. Må vel få meg en skikkelig trøkk jeg før jeg skjønner det

Ja, samme her - det må nok en skikkelig trøkk til[:D]   Håper det ikke blir sååå vodt som slagene her viser da...[:D][;)] he..he

Hade ikke känt nåt, satt hos lege igår og sa att jag skulle önska att jag kände nåt snart... precis som att lillen/lillan hört mig, så i morse så satte den igång... sparkade 4 gånger så jag kände det gott och väl... kos! Det kommer nog snart för er också och jag vill känna mera [;)]

Tror kanskje jeg kjente vesla i går..... er ikke sikker da men. Satt liksom bøyd over bordet og skrev noe greier og da var det akkurat som om hun dunket svakt 5 ganger fra innsiden.Var veldig langt ned,nesten ned mot lysken.... ikke kjent noe etterpå da. Håper det var vesla som begynner å gi tegn fra seg[:)]

Her er det full rulle nå. Om kvelden så kan sparkene av og til synes utenpå klærne mine. Pappan fikk seg et spark i ryggen her en kveld etter at vi hadde lagt oss, tror han likte det ja[:D]

Jeg kjenner spark mange ganger for dagen..[:D] har kjent det siden uke17..pappaen kan også kjenne det[;)] 

GOD KVELD[:)]
JEG OGSÅ KJENNER SPARK....KOMMER OG GÅR HVOR MYE, MEN
DET ER HVER DAG.

Har kjent liv i flere uker. kjenner liv ca 5-10 ganger om dagen og det varer lenge. Både mann og barn har kjent kraftige spark. Spesielt når jeg legger meg og om morgenen kan det vare i 15 min, altså er hun veldig aktiv.

Jeg kjenner spark flere ganger daglig, og i blant kjenner jeg nurket hikke og. I begynnelsen kjentes det ut som bobler i magen, men nå kjennes det ut som skikkelig spark, og det synes utenfra og i blant. Veldig moro [:D]

ja jeg har bekymret meg litt for disse sparkene...men har jo funnet ut at det varierer litt fra dag til dag...kjenner lillegutt ganske godt ja...[;)]spesielt på kvelden..

ORIGINAL: N!K!TA

Jeg kjenner spark flere ganger daglig, og i blant kjenner jeg nurket hikke og. I begynnelsen kjentes det ut som bobler i magen, men nå kjennes det ut som skikkelig spark, og det synes utenfra og i blant. Veldig moro [:D]

Samm her[:)]

Kjenner mye spark og bevegelser hver dag jeg også, men har ikke kjent noe til hikke enda

Hikke har jeg også kjent, det er faktisk ofte også. Men det er vel ei glupsk lita tøtte for på UL lå ho å drakk fostervann.

ORIGINAL: scorpio

Tror kanskje jeg kjente vesla i går..... er ikke sikker da men. Satt liksom bøyd over bordet og skrev noe greier og da var det akkurat som om hun dunket svakt 5 ganger fra innsiden.Var veldig langt ned,nesten ned mot lysken.... ikke kjent noe etterpå da. Håper det var vesla som begynner å gi tegn fra seg[:)]

sånn kjente jeg det også i begynnelsen...var når jeg satt lent fremover bordet...litt for lenge med laptopen på salongbordet...så gav han beskjed om at han ikke likte at jeg skviste magen sånn eller noe[:D] tok lenge før jeg kjente spark på andre tider enn det. Så er nok prinsessa di ja[:D][:D]

hmm, kjennes ikke ut som bobler her lenger. Kan tydelig kjenne at et bein eller albue stikker ut jeg nå. Og hvis jeg ligger og ser på magen kan jeg se at den flytter på seg!

Men det er vel veldig individuelt! Jeg kjenner spark hele tiden! :)

Første dagen på flere uker at lillegutt er rolig i magen min, og selvsagt blir jeg litt urolig.... Men kjente ham til morgenen i dag. Sover vel tenker jeg....[:D]

Sånn har eg også hatt det. Skylda lenge på tarmene og muskelkramper, men er no overbevist om at det er den lille klumpen min som herjer på. Han er veldig aktiv på kveldene og morgenen. I dag var første gangen pappaen fikk kjenne det[:)]

Back
Topp