Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bevegelse gjennom hele dagen. forskjellige typer. Noen ganger er det veldig tydelig at baby er våken for da er det mye kraftige spark. Kan alltid kjenne liv hvis jeg kjenner etter.
Legger ikke så godt merke til bevegelse når jeg holder på med ting, går tur eller holder på med husarbeid.. Men kjenner stort sett bevegelser og spark hver gang jeg setter meg ned. På kveldene når jeg setter meg ned etter å ha lagt barna, er det full fart inni der! sparker så det nesten gjør vondt noen ganger Mannen la seg med øret inntil magen i går for å kjenne, å fikk ett skikkelig spark i øret
Jeg kjenner det stort sett når jeg er på jobb (da sitter jeg stille på kontor) og gjerne rett før jeg skal spise.
Også er det ganske hektisk aktivitet rundt kl.20-21, da får jeg noen ordentlig spark.
Merker ikke så mye hvis jeg holder på meg noe. Men merker som regel noe så smart jeg setter meg ned. Spesielt når jeg skal sove ser ikke det på utsida enda, men sparkene begynner å merkes godt, spesielt når han treffer blæra mi
Hele dagen Ekstra mye når det er høy musikk og når jeg legger meg på sofaen for kvelden/i sengen. Men jeg kan like gjerne kjenne spark når jeg sitter og spiser
Jeg merker lite spark. Kjenner at det er noe liv om kveldene, og etter måltider, men venter fortsatt på de tydelige sparkene. Har visst en morkake som ligger slik at sparkene dempes. Håper vi får kjenne noe tydelig snart.
Har tidligere kun kjent på morgenen og på kvelden. Men jeg kjenner at aktiviteten øker og kjenner masse spark når jeg sitter stille. Lille har noen voldsomme perioder med full fest i løpet av dagen. <3