Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser for meg at nedpress er mer... nedpress?? Men ja.. kjennes ut som om de roter rundt nedi der innimellom som om en fot plutselig skal komme utFlere enn meg som merker det godt 'oppi der' når det beveger på seg i magen? Kjennes omtrent ut som når man er hos gynekologen og det gjøres en gynekologisk undersøkelse. Litt ekkelt/ubehagelig menneske vondt. Eller er det dette som kalles nedpress?
Ser det ofte for meg, at det kommer ut noe der vet ikke hvordan nedpress føles ut som, men sikkert at det presser ned hahaSer for meg at nedpress er mer... nedpress?? Men ja.. kjennes ut som om de roter rundt nedi der innimellom som om en fot plutselig skal komme ut
Hehe, jeg regner med at det skal føles som om det presser nedover, men jeg synes alt der nede føles annerledes om dagen så litt håpløst å skille disse vondtene. Er også (eller føles i alle fall) hoven nedentil , så det presser også på. Ajjj,mye man skal kjenne og føle på i et svangerskap , gitt!Ser for meg at nedpress er mer... nedpress?? Men ja.. kjennes ut som om de roter rundt nedi der innimellom som om en fot plutselig skal komme ut
Har det ofte sånn for tiden jeg også.Flere enn meg som merker det godt 'oppi der' når det beveger på seg i magen? Kjennes omtrent ut som når man er hos gynekologen og det gjøres en gynekologisk undersøkelse. Litt ekkelt/ubehagelig menneske vondt. Eller er det dette som kalles nedpress?
Haha.. ja.. tror det.. tenker mer litt sånn tyngdefølelse?! Aner ikke jeg ;-)Ser det ofte for meg, at det kommer ut noe der vet ikke hvordan nedpress føles ut som, men sikkert at det presser ned haha