Bevegelse kjennes ut som GU?

Mallings

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Flere enn meg som merker det godt 'oppi der' når det beveger på seg i magen? Kjennes omtrent ut som når man er hos gynekologen og det gjøres en gynekologisk undersøkelse. Litt ekkelt/ubehagelig menneske vondt. Eller er det dette som kalles nedpress?

Haha, Jupp jeg kjenner til den følelsen ja! Mannen lurte her om dagen på hvorfor jeg så ut til å holde på å tisse på meg en dag her... Jo, det kjentes jo ut som om det skulle stikke ut ett bein eller noe ;)

Flere enn meg som merker det godt 'oppi der' når det beveger på seg i magen? Kjennes omtrent ut som når man er hos gynekologen og det gjøres en gynekologisk undersøkelse. Litt ekkelt/ubehagelig menneske vondt. Eller er det dette som kalles nedpress?
Ser for meg at nedpress er mer... nedpress?? Men ja.. kjennes ut som om de roter rundt nedi der innimellom :-P som om en fot plutselig skal komme ut :-P

Ser for meg at nedpress er mer... nedpress?? Men ja.. kjennes ut som om de roter rundt nedi der innimellom :-P som om en fot plutselig skal komme ut :-P
Ser det ofte for meg, at det kommer ut noe der ;) vet ikke hvordan nedpress føles ut som, men sikkert at det presser ned ;) haha

Hehe, jeg regner med at det skal føles som om det presser nedover, men jeg synes alt der nede føles annerledes om dagen så litt håpløst å skille disse vondtene. Er også (eller føles i alle fall) hoven nedentil , så det presser også på. Ajjj,mye man skal kjenne og føle på i et svangerskap , gitt! :-P

Kjennes ut som noen fikler med strikkepinner oppi der :/

Har det ofte sånn for tiden jeg også. :-)
Mye spark og bevegelser nedover, som ikke alltid er like behagelig. :-)

Nedpress er på en annen måte.
Husker magen liksom falt mer ned, og det ble et mer konstant "press"/ tyngdefølelse der nede. :-)

Ser det ofte for meg, at det kommer ut noe der ;) vet ikke hvordan nedpress føles ut som, men sikkert at det presser ned ;) haha
Haha.. ja.. tror det.. tenker mer litt sånn tyngdefølelse?! Aner ikke jeg ;-)

Samme her også! Kjennes ut som om han prøver å stikke av :-)

Back
Topp