Bevegelse/ikke bevegelse

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg har kjent lille knøttet hver eneste dag ca de 2 siste ukene, men nå plutselig har jeg ikke kjent noe på 2-3 dager. Fant hjertelyden i går:) også leste jeg de notatene jeg har fra forrige sv.skap. Og da så jeg at det var akkurat likedan der.

FORDI i begynnelsen når den e så liten så kjente jeg ikke noe dagene etter at magen hadde vokst. Eneste sterke ligamentsmerter. Var ikke før godt inn i 20tallene at jeg kjente hver dag flere ganger om dagen.

Tenkte jeg bare ville dele dette hvis det er noen andre som kjenner liv og blir redd om de ikke kjenner noe på en stund. Da kan det være så enkelt at magen vokser og den lille før bedre plass.

Det var godt at du skrev... Har hatt akkurat den bekymringen de siste dagene, hadde kjent liv i et par uker og nå har jeg ikke kjent noe på minst en uke. Så ble litt beroliget nå, takk :)

TAKK!
Akkurat det jeg trengte å høre nå. Har ikke vært veldig bekymret siden jeg bare er 15+5, men syntes det var litt rart at det gikk fra at jeg kjente masse bevegelser til at det nesten ble helt stille. Har jo tenkt at det sikkert er fordi livmoren har flyttet litt på seg og at babyen ligger litt annerledes nå, men alltid godt å høre at det er flere som opplever det sammen. Den store skrekken er å komme på OUL og finne ut at det ikke er noe liv der lenger. Men husker at jeg så vidt hadde begynt å kjenne noen bevegelser når jeg var på OUL sist, og da var jeg 19+3.

Så bra du fant igjen notatene dine :) og ja, det er jo for tidlig å skulle kjenne liv hver dag enda, så greit å ikke bekymre seg :)

Så bra du fant igjen notatene dine :) og ja, det er jo for tidlig å skulle kjenne liv hver dag enda, så greit å ikke bekymre seg :)

Ja det er jeg og glad for:)
Og for at det hjelper andre:)

Man blir liksom litt vant til å kjenne babyen og når man plutselig ikke kjenner den lengre blir man jo litt paranoid. Men det er jo logisk, det vokser alle veier:p

Back
Topp