Bevegelse i magen

Jeg er 21+0 i dag, førstegangsgravid og med morkaken foran. Jeg har kjent mye bevegelse de siste 4 dagene, og kjente vel første gang da jeg var omlag 19+5, tenker jeg. :) Nå kjenner jeg tydelige bevegelser, men i starten kjentes det mest som "tarmbevegelse utenfor tarmene", i mangel på bedre beskrivelse :cat:
Samme her. Synes det kjennes mer ut som leamus egebtlig. Har aldri hørt noen beskrive det sol det før, så kanskje noen kjenner seg igjen? :)

Kjenner bevegelser hver dag, uke 24 idag. Kan ennå ikke kjennes på utsiden, så mannen må vente litt til. Morkaka foran.

Jeg er 19+5 i dag, og har kjent bevegelse hver dag i ca. 1 uke nå. kjenner det noen ganger på utsiden, men veldig ofte når jeg legger hånda over så stopper det.. :wtf: i går kjente jeg masse liv hele dagen, men i dag er det veldig stille inni der.. så da blir jeg stressa..:( skal heldigvis på oul i morgen!:Heartred

Jeg er 19+3, førstegangs, og jeg har kjent det i en uke nå. Føles som noen dytter med en finger på en måte, bare fra innsiden. Det er myye bevegelse og her om dagen var det så mye at jeg ble litt kvalm, men jeg er veldig glad for at jeg kjenner bevegelse så tidlig :)

Jeg kjente liv første gang i uke 16, er første gangs gravid med morkake bak. Synes leamus er en utrolig god beskrivelse! Nå er jeg i uke 20 og synes jeg kjenner bevegelse 2-3 ganger om dagen, gjerne på den samme siden hver gang. Kan ikke si jeg kjenner så stor forskjell i kraften, mer hyppigheten.

Jeg er i uke 20 nå. Begynte å kjenne det smått i uke 16. Da var jeg litt usikker i starten på om det var baby. Det kunne liksom gå flere dager før jeg kjente noe igjen. I uke 18 var jeg sikker, og har kjent det nesten hver dag siden :) Søstra mi er ca. 2 uker bak meg i sin graviditet og har ikke merket noe bevegelse ennå. Så dette er veldig individuelt. Er første svangerskap hos begge :)
Morro at dere skal ha så tett da!

Her sliter jeg noen ganger med å sove på kvelden, samt sovne igjen etter x antall do besøk... denne babyen er hyper når jeg legger meg og på natten... så er bare å forberede seg på våken netter :hilarious: er 23+5 og kjenner liv hver dag, opp til flere ganger og lange perioder om dagen... samt hele magen hopper nesten... aldri hatt så hyper baby i magen før:p var hos legen I dag, skulle måle hjertelyden, ho skvatt nesten til for magen hoppet, her er liv ja :hilarious:

Her sliter jeg noen ganger med å sove på kvelden, samt sovne igjen etter x antall do besøk... denne babyen er hyper når jeg legger meg og på natten... så er bare å forberede seg på våken netter :hilarious: er 23+5 og kjenner liv hver dag, opp til flere ganger og lange perioder om dagen... samt hele magen hopper nesten... aldri hatt så hyper baby i magen før:p var hos legen I dag, skulle måle hjertelyden, ho skvatt nesten til for magen hoppet, her er liv ja :hilarious:
Sånn er det her også :hilarious: Har sagt til mannen at jeg tror vi må forberede oss på en baby som sover lite:hilarious:

Uke 21 nå, å kjenner bittesmå bevegelser av og til. Kjente mye fra uke 13-14, men så ble det stille fram til uke 19-20. Morkaka forran, 4. Gangs gravid

I helgen kjente jeg forholdsvis mye liv, og ganske harde spark. Mandag og i dag har det vært veldig svake spark og ikke så hyppig.. er det noe å bekymre seg for? 23+6. morkaken delvis foran.

I helgen kjente jeg forholdsvis mye liv, og ganske harde spark. Mandag og i dag har det vært veldig svake spark og ikke så hyppig.. er det noe å bekymre seg for? 23+6. morkaken delvis foran.

Er sånn her og. Kjent litt lite de siste dagene i forhold til ellers, men hørte med doppler, og da hørte jeg hvordan hun rørte seg inni der uten at jeg nødvendigvis kjente alt. Pulsen gikk opp og ned som nornalt. Tror hun bare har snudd seg for min del.

Men, klart, hvis du kjenner at du er regelrett bekymret, så kan du ta en telefon til føden. For det skal du ikke være..!

Er sånn her og. Kjent litt lite de siste dagene i forhold til ellers, men hørte med doppler, og da hørte jeg hvordan hun rørte seg inni der uten at jeg nødvendigvis kjente alt. Pulsen gikk opp og ned som nornalt. Tror hun bare har snudd seg for min del.

Men, klart, hvis du kjenner at du er regelrett bekymret, så kan du ta en telefon til føden. For det skal du ikke være..!
Det rareste skjedde: Far kom hjem igjen etter å ha vært bortreist siden søndag. Lille begynte å sprelle som besatt med en gang han begynte å snakke. Tror han savna lyden av pappa gitt :love017

Hvor ofte kjenner dere bevegelse? Er i uke 22 i dag, begynte å kjenne for 2 uker siden. Men nå merker jeg at jeg kjenner det mye oftere. Kanskje rundt 2-14 ganger i timen, vet ikke om det er spark mer er iallfall bevegelse.

Hvor ofte kjenner dere bevegelse? Er i uke 22 i dag, begynte å kjenne for 2 uker siden. Men nå merker jeg at jeg kjenner det mye oftere. Kanskje rundt 2-14 ganger i timen, vet ikke om det er spark mer er iallfall bevegelse.

Jeg kjenner ikke etter hele tiden, men ikke nødvendigvis hver eneste time :p er 23+5.
Men stresser ikke så mye. Kjente nesten ingenting med forrige. Hun var så rolig i magen, at jeg ble bekymret nesten hver dag av den grunn. Men hun er en aktiv halvannetåring nå.

Back
Topp