Beundringstråd..

Bruker552mar

Forumet er livet
I dag beundrer jeg:

Tattnick: Fordi hun alltid er i godt humør

GullungenNr2: Fordi hun er så sterk, og greier å tenke på andre etter det som hendte

Lykkepillen: Fordi hun endelig er tilbake, og fordi hun er min darling [:)]

Rosa: Fordi hun er så søt

Snikende ullteppe: Fordi hun er så utrolig kreativ og flink til å lage/sy klær

BlåBobler: Fordi hun lager fantastiske kaker

MammaOkt: Fordi hun alltid kommer med saklige og fornuftige svar på det meste¨

Bdancer: Fordi hun virker som ei fornuftig jente og er flink å ordlegge seg

*Meya*: Fordi hun alltid tar seg tid til å svare på våre spørsmål om hennes religion

Helene Harefrøken: Fordi hun kan så mye om bilstoler og trygghet for de små, og fordi hun alltid deler all denne kunnskapen med oss, omigjen og omigjen

Tammis: Fordi hun alltid er seg selv og sier rett ut hva hun mener

Maysen: Fordi hun alltid husker ALLE og gratulerer oss med stort og smått

Stoltmortil4: Fordi hun alltid er koselig og i godt humør

Fjernhild Halvhjerne: Pga det kule nicket

Og MANGE MANGE FLER.. Skal oppdatere etterhvert som jeg kommer på alle de jeg tenkte på før jeg laget denne tråden(ammetåke ja![:o])..

SLENG DERE MED JENTER!! [:)]

Ellers så beundrer jeg de fleste her inne jeg..
Ingen nevnt, ingen glemt[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Tvilling74

Jeg beundrer Pappa_Kul som kommer med så masse dritt [:)]

Ellers så beundrer jeg de fleste her inne jeg..
Ingen nevnt, ingen glemt[:D]

Jeg beundrer damen til pappa_kul.

Nei men seriøst jenter - dette skulle bli en fin langt tråd der alle kunne kose-mose litt på hverandre.. Dere øøøødeleggeeeer [>:][:D]

lissyjane-utrolig kul dame.[:)]

tammis-står for meningene sine,bra sarkastisk humor

maysen-såååå god snuppe

baileys tøsa(heter du det no?)-knall jente å ha på bv

snikende ullteppe-skulle ønske jeg kunne sy sånn[:)]

kevinOGNatalie-en god venninne

mammaokt-utrolig bra musikksmak[;)]

Rebecca85-knall jente,digger deg[:)]

"hun med muuuskel damen i avataren"(står helt stille no[:-])-men hun er vertfall utrolig kul.

fjernhildhalvhjerne(eller noe)-liker veldig godt den personligheten din,vertfall den her inne[8D]

+++++++++++++

mangen flere!!!

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Astrone~Laluna

maysen-såååå god snuppe

"hun med muuuskel damen i avataren"(står helt stille no[:-])-men hun er vertfall utrolig kul.

fjernhildhalvhjerne(eller noe)-liker veldig godt den personligheten din,vertfall den her inne[8D]

+++++++++++++

mangen flere!!!

Åh tusen takk[:)] Jeg var egentlig villig til å vedde penger på at jeg ikke havnet i denne tråden[8D]

hehe,tror det er mangen som setter pris på deg her inne jeg[;)]

Snikende Ullteppe......En person som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med IRL også, kjempeherlig, og så grådig flink til å sy da[:D]

ORIGINAL: Lille Bea

Jeg beundrer Micamor og snikende ullteppe idag og alle dager[:)] Fordi de er fantastiske mennesker som sprer solskinn[:)] Ellers er det mange beundringsverdige damer her inne, Maysen såklart, og alle de skjønne damene på mai06 som jeg er blitt så glad i[:)]

Jeg beundrer Gullungen nr 2, ceccemor og *mama* for deres styrke. MaritParit og suppa for deres fantastiske humor[:D]

:):) Selv om jeg ikke bryr meg nevneverdig når folk ikke liker meg her, så blir jeg til gjengjeld veldig glad for hyggelige ord :) Veldig uventet og koselig å høre fra deg!
jeg synes du virker veldig reflektert, har gode holdninger - og er veldig saklig og gir flotte svar :)

Jeg beundrer alle alenemødrene der ute

regan som har fått en rå hårfarge[:D]Jeg vil åååååå

Fjernhild: (Føles helt rart å skrive det nicket, navnet er så stygt stakkar, hehe)
Tusen takk for hyggelige ord :) Det varmer en råtten skrott langt inn i rævhårrota.

DissyJane, syns du også det har forsvunnet et par innlegg i denne tråden eller er jeg bare heeeelt fjern..? [&:][:)]

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: MaritParit

Fjernhild: (Føles helt rart å skrive det nicket, navnet er så stygt stakkar, hehe)
Tusen takk for hyggelige ord :) Det varmer en råtten skrott langt inn i rævhårrota.

*ler så jeg skvetter på meg*

Gjør DU? :)
Skal si det er mange overraskelser på nett om dagen:)

Jeg beundrer...

Maysen: som alltid husker alle andre å alltid er god å snill... Også en vanvittig sterk person som jeg gjerne skulle kjent.
Gullungen nr 2: for din styrke i den vonde tiden å din evne til å dele den med oss gi oss et innblikk i en mors verste mareritt Klem
Snikende ullteppe: mest lyst å denge noe av evnene dine ut av deg og over i meg som ikke evner annet enn å sy inn en knapp i milleniumet all ære
Nuttis: Sikler bare jeg ser en tråd fra deg.... får lyst på kaker
Thilie*twins: som har stått på den siste uken å holdt på småtrolla å nå er mor til en litt stor å to bittesmå gull...
Mtf: Ærlig rett ut å glad i vin dame jeg vil møte.

Det er så utrolig mange mange fler men det var de jeg kom på i farta nå!!!

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

ORIGINAL: Astrone~Laluna

maysen-såååå god snuppe

+++++++++++++

mangen flere!!!

Oi, tusen takk!! [:D][:D] Og jeg har ikke flere personligheter enn den her inne, altså! Selv om jeg kan være litt mer kranglete her enn IRL! [8D][8D]

Jeg beundrer mange her inne, og du er en av dem, Astrone~Laluna! [:D] Tror du er en utrolig sterk person som tåler en trøkk og ikke lar deg knekke så lett! [;)]

Ellers må jeg si at jeg beundrer bl.a.:

Snikende Ullteppe, for at hun er en så utrolig flink syerske/designerspire! Fatter ikke hvordan hun får det til, jeg!
MaritParit, for at hun ikke slikker rumpe, og for at hun får meg til å le på en dårlig dag med alle de perverse kommentarene sine! [:D]
Lissyjane, hun har fått meg til å innse at det er håp for bergensere også! [8D] Hadde ikke helt troen på henne til å begynne med, men det har da gått seg til![8D][8D] Hun er en ærlig sjel, og sånt liker jeg! [:D]

Jeg kunne ha nevnt ørthundreogførti navn her, men da blir jeg aldri ferdig... Og nååååååå skal jeg spille litt Escape!

hehe,bra du holder deg til en personlighet[8D][:D]
og tusen takk[;)]

ORIGINAL: MaritParit

*e en smule overtrøtt* men denne var faktisk utrolig morsom...

ORIGINAL: Maelle

Dyyyytter.. Come on da..!

Sorry.. men jeg furter siden du ikke nevnte meg..[:@]

ORIGINAL: lykkepillen

ORIGINAL: Maelle

Dyyyytter.. Come on da..!

Sorry.. men jeg furter siden du ikke nevnte meg..[:@]

Hva er det du kødder om, du står jo der..? [8|][8D]

Back
Topp