Beundring av pupper

Apeloffen

Forumet er livet
Står du ofte forran speilet å beundrer puppene dine? Eller kanskje du bare står å stirrer meningsløst på dem? Løfter dem litt opp, skviser litt kløft på dem osv... Er ikke det sånn alle jenter gjør?[:D]
Bare lurer jeg altså...[8D][:D]

Jeg står ikke akkurat å beundrer, for der er ikke så mye å beundre. Lurer vell heller litt på hvorfor de ikke er litt større, samtidig som jeg skviser litt kløft...[:D]

Tror dere mannfolka står å drar litt i tissen å lurer på om den ble litt lengre nå?[8|][8D]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Vet ikke om de drar i den for å se om den blir lengre men............ [8D][:D]

Nei det er vell kanskje andre grunner til at de drar den[:D][:D]

har slutta med det jeg....

tror ikke jeg får større pupper lenger..[:'(][:'(]

ORIGINAL: Luremumsen76

*fniiiis* jeg gjør vel ikke slik[:D][:D][:D]

Joda, hender det, særlig etter jeg har tatt på BH'n... står og løfter det jeg har opp så langt jeg kan og dytter inn på kløfta[8D][8|][8|][8D] Men jeg syns ikke det hjelper noe, så jeg tar på meg genser'n og innbiller meg er jeg er fin nok som det er[:D]

Og mannen min trenger ikke og dra seg i den....

Hehe, good for you!![:D][:D]

Kunne gjort det før,men nå er det ikke mye og se på lenger. Bare to små slappe poser[:(]
Før var de faste og hang ikke.

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

må si jeg står å retter på de til tider....savner "før graviditet" puppene mine jeg....faste og fine....er jo som vrengte bukselommer jo[:'(]
er litt bedre nå som jeg er gravid igjen da, men gud som jeg ønsker meg silikon for å få retta litt på de etterpå[:D]

signerer dene på ALT!!

hadde aldri i mitt liv forestilt meg at pupper kunne bli seende slik ut!!! verre enn jeg noen gang kunne innbilt meg!

har aldri likt silikon, men nå ønsker jeg meg det så inderlig... ikke for å få store... bare for å få "normale" [:(]

Back
Topp