betent piercing

jailin

Blir kjent med forumet
tok navle piercing for 1 uke siden på studio. nå er det rødt og hovent akkurat rundt hullet (kun det en) og det kommer gul/hvit puss ut av hullet...leste at det antageigvis dreier seg om en infeksjon..gjør også litt vondt...noen som har erfaring med det? må jeg til lege? er snakk om en veldig begrenset hevelse..kun 3mm rundt hullet..

det er det jeg har gjort helet iden! har vasket hendene godt,ikke pillet på den. renset forsiktig med klorhexidin 2 ganger daglig, og smørt med brulidin sårsalve- som jeg fikk beskjed om på studioet. tok en telefon til legevakta nå, og de sa at slike infeksjoner var skikkelig skumle..[:(] så hvis jeg følte meg dårlig,så måtte jeg ringe legevakta med en gang,uansett om det var midt på natta..

SÅ typisk..forrige gang jeg tok piercing, gjorde jeg det selv hjemme...grodde kjapt og fint uten problem..nå betaler jeg dyrt for å få det gjort på studio..og hva skjer..jo,må vel antakeligvis fjerne den!! [:@][:@]

fikk beskjed på legevakten om å prøve å tømme den pussblemma rundt piercinghullet,så nå ble det litt bedre.men nå verker den jo.djises...og nå leste jeg et annet sted,at man ikke skla presse på piercingen,for da kunne den begynne å vandre..vet ikke hva jeg skal tro på! får ta meg en tur til studioet imorgen,tenker jeg..[:(]

Back
Topp