betennelse?

Nøtta

Elsker forumet
Heisann
er det noen andre som har hatt vondt på yttersiden av håndleddet og oppover mot albuen? Det gjør så vondt når jeg må vri håndleddet (les vaske kasseroller og ta på sekk/jakke osv...). Det har vært sånn siden begynnelsen av juli og det er nå egentlig nokså vondt. Men kommer og går litt. Senebetennelse er det på yttersiden, eller er det bare på oversiden av hånda? Evt hva gjorde dere for å bli kvitt det? Trente dere på noen spesielt? Takker for svar:)

noen som vet?

Høres ut som senebetennelse ja så du skal holde armen i ro og avlaste den så mye som mulig. Har akkurat avsluttet en kur med Brexidol for akkurat det samme[:)] 

ORIGINAL: skytte76

Høres ut som senebetennelse ja så du skal holde armen i ro og avlaste den så mye som mulig. Har akkurat avsluttet en kur med Brexidol for akkurat det samme[:)] 

hva slags kur er det a?
bruker jo henda til ganske mye da, så ikke lett å avlaste for mye...jobber jo foran pcen hver dag også....

ORIGINAL: dollface

kjøp en håndleddskinne på apoteket..
det måtte jeg etter å ha ammet litt for mye uten støtte...
da får du ikke vridd hånda og belastet den feil...

bare ta den av om natta...

lurt:)

Brexidol er betennelsesdempende som du får av legen på resept hvis du ikke klarer å gjøre noe med det selv. Mange får voltaren, cataflam eller diclofenac istedet, men det virker ikke på meg lenger.
En avlastende skinne er nok også lurt, men har betennelsen først kommet så går den ikke bort av seg selv uten videre..... God bedring ihvertfall[:)]

Back
Topp