Betennelse i hofta...

PolarZebra

Elsker forumet
Noen som har hatt det før? Kanskje i slimposene?!

Noen som har noen tips? Har hatt det flere ganger før, men har fått betennelsedempende for det, nå får jeg ikke det lengere pga magen min og har ikke tid til å halte rundt nå :(

Jeg hadde betente slimposer i hoftene.. Fikk 2 kortisonsprøyter i hver hofte.

Ja veldig.. Måtte konstant passe på å holde beina samlet, ellers kom slimposene i klem, og jeg fikk helt syke "krampe"-smerter.. Bare det Å sette seg inn i bilen var et helvete..

Ja veldig.. Måtte konstant passe på å holde beina samlet, ellers kom slimposene i klem, og jeg fikk helt syke "krampe"-smerter.. Bare det Å sette seg inn i bilen var et helvete..

Huff det var værre enn meg. Fikk ofte betennelser før jeg ble gravid men etterpå har det bare vært bekkenet liksom.
Det "værste" i natt var at jeg lå på feil side for smertene er overkommelige når jeg er rolig.

Jeg var hos naprapat, det funka for meg :)

Håper det ordnet seg.
Ringte fysio og fikk komme inn rett etter skola og fikk varmebehandling, laserbehandling, kinesotape og akupunkturplaster, så da får man håper det holder :)

Noen som har hatt det før? Kanskje i slimposene?!

Noen som har noen tips? Har hatt det flere ganger før, men har fått betennelsedempende for det, nå får jeg ikke det lengere pga magen min og har ikke tid til å halte rundt nå :(

Får du ikke? Faen! Har betennelse i kneet.. :(

Får du ikke? Faen! Har betennelse i kneet.. :(

Nei skal ikke ta nsaid preparater pga magen min. Eller kan jo, men gidder ikke risikere både å bli dårlig og magesår.

Masse god bedring i kneet <3

Nei skal ikke ta nsaid preparater pga magen min. Eller kan jo, men gidder ikke risikere både å bli dårlig og magesår.

Masse god bedring i kneet <3

Nei sant.. Jeg ville ikke ta røntgen for kneet heller men fikk igrunnen bekrefta betennelsen idag. JAJA :(

Takk for d :)

Nei sant.. Jeg ville ikke ta røntgen for kneet heller men fikk igrunnen bekrefta betennelsen idag. JAJA :(

Takk for d :)

Greit å få det bekrefta da. Sitter med ett kanskje jeg, men fysio trudde det kanskje var en muskel inni der og ikke slimposen så er jo sikkert greit det bare det hu gjør funker :P

Back
Topp