Ble mer og mer shabby ut over dagen i dag, til slutt fikk jeg beskjed om at nå var jeg så bleik at jeg skulle gå hjem og finne senga...
Sov et par timer før jeg hentet snuppa, vi har kost oss med middag, klosse og puslespill, nå sitter hun på gulvet og synger og bygger klosser
Godt hun har en slik dag hvor hun gjerne vil sitte for seg selv, er ikke mye futt i meg... Eller stemme for den saks skyld.
Som det kjennes ut, vil jeg nesten tro det er en betennelse i halsen eller noe sånt. Har dromedarånde og en spesiell smak i munnen. Behandles det med antibiotika? Jeg har, såvidt jeg kan huske, aldri gått på anitbiotika... Er det noen vits i å kontakte lege?
Sov et par timer før jeg hentet snuppa, vi har kost oss med middag, klosse og puslespill, nå sitter hun på gulvet og synger og bygger klosser
Godt hun har en slik dag hvor hun gjerne vil sitte for seg selv, er ikke mye futt i meg... Eller stemme for den saks skyld.Som det kjennes ut, vil jeg nesten tro det er en betennelse i halsen eller noe sånt. Har dromedarånde og en spesiell smak i munnen. Behandles det med antibiotika? Jeg har, såvidt jeg kan huske, aldri gått på anitbiotika... Er det noen vits i å kontakte lege?