Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja trudde dette kanskje var likt på alle kiwier..Jeg jobbet på Kiwi i studietiden og da fikk vi betalt pause når vi var to på jobb, og ikke betalt når vi var flere. Rart det er så ulik praksis.
Ja der glemte jeg og si. At vi er en franchise butikk..Det er nok ulik praksis fordi det er franchiseeiere.
Da er det nok derfor.. Vi har ikke betalt men det er fordi vi er så mange på jobb så vi får den 30min vår i fred.. Er det en høytids dag der det er mye folk ig vi ikke får 30 min så får vi betalt for denJa der glemte jeg og si. At vi er en franchise butikk..
Det er nok ulik praksis fordi det er franchiseeiere.
Det er jeg helt enig i. Men dessverre finnes det useriøse franchise eiere også.Jeg forstår ikke hvordan Kiwi godtar at en som er franchiseeier ikke følger arbeidsmiljøloven? Jeg har jobbet i franchiseeid restaurant og der måtte de følge alle reglene akkurat som kjeden og arbeidsmiljøloven krevde!
Det er jo navnet Kiwi som får dårlig rykte av useriøse kjøpmenn!
Jeg har ikke betalt pause. Men om ingen kan ta over for meg så må jeg sitte igjen på jobb. Men da skriver jeg også opp en halvtime mere på timelista mi. Jeg spiser lunsj, men betjener luka samtidig. Så da vil jeg ha betalt.