Betaling hos lege under svangerskapet

Her må jeg betale for henvisninger, som til OUL og lignende, og tydeligvis også for utskrift av blodprøver som jordmor ville se:inpain:

Her må jeg betale for henvisninger, som til OUL og lignende, og tydeligvis også for utskrift av blodprøver som jordmor ville se:inpain:

Om ikke det er svangerskapsrelatert så vet ikke jeg, høres helt merkelig ut å ta betalt for dette

Tydelig veldig stor variasjon mellom legesenterne. Jeg har ikke betalt for verken henvisning til OUL eller for utskrift av blodprøver. Har ikke betalt de gangene jeg har måttet innom for ny sykemelding heller.

Jeg har fått beskjed om at jeg må betale for utstyr som evnt blir brukt ved lege visitt selv om det er svangerskapsrelatert. Jeg skal ta glukose test senere i svangerskapet og må da betale 100 kr ble jeg informert om. Noen andre som må det?

Jeg har fått beskjed om at jeg må betale for utstyr som evnt blir brukt ved lege visitt selv om det er svangerskapsrelatert. Jeg skal ta glukose test senere i svangerskapet og må da betale 100 kr ble jeg informert om. Noen andre som må det?

Ja, utstyr skal man betale for.
Da jeg fikk væskebehandling for kvalme i sommer betalte jeg for kanylen og væsken, men aldri for timen :)

Aldri betalt noenting i mine tre tidligere svangerskap og vet jeg ikke kommer til å betale en krone denne gangen også.

Back
Topp