Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 231007 Har vært diskusjoner om dette før og jeg har oppfattet det slik at alle svangerskapsrelaterte legebesøk er gratis... men fikk svar fra legekontoret at dette ikke stemmer...
Jeg måtte ikke betale noe sist jeg var hos legen å fikk sykemelding...
Hva er korrekt? Blir sprø av dette...
Ja det er pga svangerskapskvalme og begynnende bekkenløsning, så det er jo veldig relevant... men de påstår at jeg skal betale... hva kan jeg gjøre for å slippe å betale? De har sendt meg både en og to faktura...Hvis du ble sykemeldt pga svangerskapsrelaterte plager skal du ikke betale.
Jeg har ikke betalt en krone for noen av mine timer i sommer..
Ja det er pga svangerskapskvalme og begynnende bekkenløsning, så det er jo veldig relevant... men de påstår at jeg skal betale... hva kan jeg gjøre for å slippe å betale? De har sendt meg både en og to faktura...
Jeg fikk faktisk faktura for min første svangerskapskontroll jeg. Den skal jeg klage på. Men fortsetter det sånn fra legekontoret så bytter jeg. Det har vært en del tull på det legekontoret siden min fastlege pensjonerte seg og jeg fikk noen andre.
Sikkert bare glemt å huke av for svangerskap i systemet. Det gjorde min lege en gang jeg var der. Ringte inn, og ble fikset med en gang fra forkontoret.
Ellers er det eneste jeg har betalt for i svangerskap utstyr til en astma-test jeg tok.
Har sendt de en melding via pasientsky... jeg ringte nemlig Helfo for å få avklaret dette, og alt som er svangerskapsrelatert er gratis, uansett om det er sykemelding, blodprøver eller annet.Kanskje ta kontakte med kommunen og klage på legekontoret?