Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står 01? Så tolket det som på natten.. Kanskje jeg leste feilEn time bare? Spørs hvordan du har fått tak i vedkommende, men ser ikke helt for meg å betale en voksen i penger. Familie og venner vil jeg tro passer gratis, men hadde jeg i desperasjon bedt en nabo eller kollega jeg ikke hadde mye kontakt med passe ungene når jeg skulle noe viktig, ville jeg heller gitt en eske konfekt eller en blomst som takk. Er det en person som jobber litt som barnevakt ellers da, eller som muligens trenger penger? Jeg ville i alle fall aldri tatt imot penger for å passe andres barn en liten stund, men er det en fattig student blir det annerledes.
Voksen, typ 20 år eller 60 år?
Familiemedlem eller ikke?
Skal barna passes i deres hus eller hos barnevakten?
Selv bruker vi bare mine foreldre eller søsken og de er helt gratis.Evt en blomst i ny og ne.
En time bare? Spørs hvordan du har fått tak i vedkommende, men ser ikke helt for meg å betale en voksen i penger. Familie og venner vil jeg tro passer gratis, men hadde jeg i desperasjon bedt en nabo eller kollega jeg ikke hadde mye kontakt med passe ungene når jeg skulle noe viktig, ville jeg heller gitt en eske konfekt eller en blomst som takk. Er det en person som jobber litt som barnevakt ellers da, eller som muligens trenger penger? Jeg ville i alle fall aldri tatt imot penger for å passe andres barn en liten stund, men er det en fattig student blir det annerledes.
Aldri hørt om barnevaktkurser før. Hvor er dette fra fra?I følge barnevaktkursene skal det betales 80 kr pr time når barnet er våkent og 60 kr timen når barnet sover. Gjerne betale mer hvis det er flere barn.
Vi bruker å betale 300 kr for en kort kveld (18.00- 22.00) og 500 kr for en hel kveld (18.00-00.30) tiden er ca tall.
Der leste jeg veldig feil ja, 13 timer er litt lengre. Hvis det er barnehageansatte som passer barn for penger ellers ville jeg også betalt ja. Det er jo jobben deres, og du vil de skal jobbe ekstra. (Naboen kollegaen ville fremdeles fått blomst og konfekt for 13 timer fra meg, for jeg ville sikkert blitt dødsfornærmet om jeg selv ble tilbudt penger for slik passing.) 1000 kr og en haug med smågodt kanskje?Familie passer gratis, men det er snakk om bryllup, så familien skal også dit
Hos oss. Har spurt i bhg så alderen kan bli fra 25-60.
Det er snakk om 13 timer. En blomst eller konfekt er for lite da. En voksen person ja, men som gir opp en hel lørdag ettermiddag og kveld, pluss at det blir utpå natten.
Veldig vanskelig det der, ikke så lett å spørre hva de vil ha heller sikkert? Jeg har faktisk aldri betalt noen for barnepass, og når jeg tenker meg om er det 22 år siden jeg selv tok betalt når jeg passet unger. Regner med takstene har endret seg litt på den tiden. Jeg tror nok jeg hadde gitt nærmere 2000kr.
Vi har bedt en bhg ansatt om å passe frøkna når jeg skal føde (back-up). Hun har tilfeldigvis en blogg og legger ut av og til hva hun ønsker seg. Tenkt å kjøpe noe av det...
Hadde nok betalt 1500-2000 siden det er en i Barnehagen. 13 timer er jo en stund.
Da dropper jeg det heller. Det blir for dyrt.2000 med magen og drikke tror jeg for to stykk![]()
Da dropper jeg det heller. Det blir for dyrt.
Jeg er selv utdannet pedagog, men hadde aldri tatt meg mer betalt som barnevakt forde. Forskjell på en jobb jeg gjør etter offentlige retningslinjer, enn privat. Jeg er utdannet pedagog og har 10 års ansinitet og har lederansvar på jobb og har tilsvarende i timelønn på jobb.
Hadde nok gitt en timepris150-180kr i timen kanskje?
Nei så mye koster det ikke. Har sittet masse barnevakt da jeg var voksen før jeg fikk barn selv. Stor forskjell på å være på jobb.Ja, det koster å ikke ha familie som kan ta det gratis.
Barnevakt er definitivt en utgiftspost hos oss. Men en jobb er en jobb.
Nei så mye koster det ikke. Har sittet masse barnevakt da jeg var voksen før jeg fikk barn selv. Stor forskjell på å være på jobb.
Har da aldri sagt at jeg ikke skal betale. Selvfølgelig skal jeg betale.Så er vi uenige. Kunne aldri ikke ha betalt barnevakten vår!