Betaler man

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
hos gynekolog hvis man er henvist av fastlege for å sjekke at alt ligger der det skal tidlig i svangersk.? (Privatpraktiserende gyn)

Nei alt i forbindelse med svangerskap er gratis :D

Nei alt i forbindelse med svangerskap er gratis :D

Ikke nødvendigvis hvis det er privatpraktiserende. Man må også betale egenandel hos fysio/kiro hvis det ikke er spesifisert i henvisning fra fastlegen at det er bekkenløsning med gangvansker.

Er det gratis når man skal på sykehuset for tidlig ul også? Står at det er egenandel på 315kr..

Regnet med det :) Men er et standardskriv så finner ut av det når den dagen kommer ;) "bare" 13 dager igjen nå..føles som en evighet!

Måtte ikke betale nåkka i går når eg va på tidlig ul..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Måtte betale 100.- da de ikke så noe på ul . Legen testet meg positiv i går :)

Er det gratis når man skal på sykehuset for tidlig ul også? Står at det er egenandel på 315kr..

Jeg var på tidlig ultralyd på sykehuset på mandag, betalte ingenting :)

Da er det nok egenandel.

Jeg måtte ikle betale sist!
Tror det står hva egen andelen er på uansett!;) står alltid 315 eller hva det står! Skal vi på sjukehuset med guttungen står det også at egen andelen er på det men han er jo bare 2 så er gratis!;)
Tror bare det er standar! (Med minde det er privat som ble sakt!;)

Når jeg var på sykehuset for tidlig ul betalte jeg ikke noe.
Søstra mi var henvist til ul fra legen til gyn, hun måtte betale en viss sum.
Så trur det varierer om du tar det hos privat eller på sykehuset.

Ja, kommer nok an på!;)
Kom på at når jeg hadde en utskaping måtte jeg betale 75(?) kr for materiale!:p
Så om de skulle ta noe så vil jeg ille tro det er så mye iallfall!

I dette tilfellet var det ikke snakk om sykehus men PRIVATpraktiserende gynekolog . Og da betaler man 100,- ( hvertfall hos denne). Har også vært på gyn på sykehuset. Det er selvsagt gratis på lik linje med vanlig legebesøk i svangerskapet da det ikke er privat

I dette tilfellet var det ikke snakk om sykehus men PRIVATpraktiserende gynekolog . Og da betaler man 100,- ( hvertfall hos denne). Har også vært på gyn på sykehuset. Det er selvsagt gratis på lik linje med vanlig legebesøk i svangerskapet da det ikke er privat

Haha! Så ikke at denne ikke var fra i dag og du hadde skrevet hva det kostet

Hehe! Vi har veldig lett på å bare svare å ikke se på dato eller andre kommentarer!:-p
Svarer en svarer brått mange!
Hehe! :-p

Back
Topp